Minä toivoisin, että jos kirjoitellaan mutua, niin se tuodaan suoraan julki. Itse teen sen kirjoittamalla esim. "olen kuullut", tai "olen päätellyt". Sen sijaan, että väittää ladan lämppärimoottorin ykkösnopeuden ottavan sähkönsä "eri piiristä", neuvoo hinaamaan viallista kattiautoa käyntiin, tai vaikka tankkaamaan dieselautoon pelkkää valopetrolia. Myös lukemalla kirjoja, suorittamalla automekaanikon ammattitutkinnon, opiskelemalla itse, rakentelemalla itse, voi saada tietotaitoa, kuten minulle on käynyt. Jollain voi siis olla perustietoa asiasta, vaikka ei olisi nähnyt viatonpiikaa kuin kuvissa.PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Eli toivoisin E.P. että otat aina vähän selvää ja tutkit taustatietoja kun esitätä vahvoja mielipiteitä sellaisista asioista jotka ovat sinulle vieraita. Itse olet täällä kirjoittanut siitä, että on vaarallista kirjoittaa nettiin MutuTietoa, koska joku asiaan perehtymätön voi ottaa sen tosissaan.

Eli tiedän, että valtaosa nykyautoista on tehty niin, että ne ilmaavat itsestään jäähdytysjärjestelmän. Kun pistät Golfin käyntiin, voit huomata paisuntasäiliöön jatkuvasti virtaavan jäähdytysnesteen (ja tästä olen melko varma). Sitä samaa letkua pitkin tulee myös mahdolliset ilmakuplat termostaatin luota, tai muusta kohdasta, joka on muuhun järjestelmään nähden ylhäällä. Paisuntasäiliötä ei edes tarvitse nostaa mihinkään, kuten takavetoladassa pitää, että saadaan paisuntasäiliön letkusta ilmat pois. Kun sitten moottori on täytetty nesteellä, käytetään moottoria niin kauan, että jäähdyttimen tuuletin käynnistyy. Siitä tiedetään, että neste on kiertänyt järjestelmässä varmasti riittävästi. Tai vähintään varmistetaan, että alavesiletkukin on lämmennyt edes jonkin verran.