Olisikos tuo kuinka helposti toteutettavissa GM ruutalliseen Samaraan?
- Onko kojelaudan kiinnityspisteet samat?
- Uudessa mittaristossa on kierroslukumittari, kuinka tämän saa toimintaan? Pimahtaneen polttimon ym. merkkivalot saavat olla toimimattomia.
- Käykö mittaristoista mikään liitin ristiin, vai meneekö kaikki sähköt uusiksi?
- Vanhasta mittaristosta jää ylimääräiseksi alipaineletku, voiko tämän vain tulpata?
- Tuuletus räppänät on eri korkeudella, haitanneeko mitään jos uudemman malliset ilmaputket asentaa kojelaudan sisään?
- Onko lämppärin säätövivut samalla korkeudella, istuuko ne suoraan paikoilleen?
Samaran matalan kojelaudan korvaaminen korkealla
Samaran matalan kojelaudan korvaaminen korkealla
Njet problem, normal katastroof
Re: Samaran matalan kojelaudan korvaaminen korkealla
Todennäköisesti pitää moottorinohjaukselta vetää piuha mittarille. Tarvikemittari matalakojelautaiseen lähti toimimaan näin. Arvelisin myös, että joudut vaihtamaan mittaristolle tulevat liittimet, ihan näin veikkauksena.mikko853 kirjoitti:- Uudessa mittaristossa on kierroslukumittari, kuinka tämän saa toimintaan?
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
- Lada-Jussi
- Viestit: 10210
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Re: Samaran matalan kojelaudan korvaaminen korkealla
menee ihan heittämällä kun vaihtaa kojetaulun, lämmityslaitejärjestelmän ja kojetaulun sähköt sulakerasialta lähtien, ainoa arpominen tulee polttoainepumpun ja mittariston välillä, niissä on joku mystinen ero, että kaikki mittaristot ei toimi tietyn pumpun kanssa (kannattaa verrata varaosaluetteloista) itsellä ainakin alkoi joku konkka kärisee mittarin takana kerran. ruiskun ohjaimelta on valmis johto kierroslukumittaria varten ja turhaksi jäävät alipaineaukot voi tukkia.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)