BK-36 hukkaa kellonajansa.

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina, myyty Suomessa vuosina 1986-2007
Lopen uupunut

BK-36 hukkaa kellonajansa.

Viesti Kirjoittaja Lopen uupunut »

Onko seuraavasta jonkun BK koneen kanssa kokemusta:
Joka kerta kun tietokone varoittaa liukkaasta (+1) aste, kello nollaantuu, 00:00, päivämäärä, kilometrit, keskikulutus, huoltolaskuri ja kaikki muu pysyy ennallaan, eli mistään sähkökadosta ei voi olla kyse. Vika ilmeni eilen illalla ajellessa, kaksi kertaa. Tietokone on n. kuukauden ollut Samarassani kiinni, ja on ostettu uutena Venäjältä tuttavan kautta. BK-36 on "puhuva" malli, eli kellonajan ja vikakoodin lukee venäläinen naisääni.
Pitääkö laite toimittaa jonnekin huoltoon, vai voiko sille tehdä jotain itse? Vai pitääkö vaan ongelman kanssa elää?
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: BK-36 hukkaa kellonajansa.

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Yritä elää ominaisuuden kanssa.Minulla hajosi 2kpl BK-40 ajotietokoneita.Ensimmäisessä oli viisarinäyttö kellossa.Ei se paljon auttanut kun kellossa oli 5 tuntiviisaria ja 20 minuuttiviisaria.
Lopen uupunut

Re: BK-36 hukkaa kellonajansa.

Viesti Kirjoittaja Lopen uupunut »

Kiitos vastauksesta, itse asiassa vika poistui, eikä ole enää vaivannut, hyvä peli on ollut, mitä nyt muijalla meinas auto mennä ojaan kun se ei tiennyt tietokoneen puheominasuudesta ja koje ilmoitti venäjäksi liukkaasta tiestä! :)
Vastaa Viestiin