Lisäyksenä tähän edelläkysyttyyn asiaan...niin totesin äsken,että Ladastani puuttuu se ilmanputsarikotelosta alaspäin lähtevä letku,joka ottaa lämmintä ilmaa pakosarjalta ilmanputsarikoteloon

Jos ei poistu, niin veikkaisin, että kaasuläpän asentotunnistin on sökö.virtain kirjoitti:
Lisäyksenä tähän edelläkysyttyyn asiaan...niin totesin äsken,että Ladastani puuttuu se ilmanputsarikotelosta alaspäin lähtevä letku,joka ottaa lämmintä ilmaa pakosarjalta ilmanputsarikoteloon....Täytyy laittaa siihen uusi letku,ja kokeilla,josko nykäisyt/tukehtumiset olisi sen jälkeen poistuneet
Pitäiskös tulla vikakoodia,jos kaasuläpän asentotunnistin on hajalla/hajoamassa? Saakos noita kaasuläpän asentotunnistimia vielä näihin uutena,vai onko samaa osaa käytetty muissakin autoissa?KSE 1995 kirjoitti:Jos ei poistu, niin veikkaisin, että kaasuläpän asentotunnistin on sökö.virtain kirjoitti:
Lisäyksenä tähän edelläkysyttyyn asiaan...niin totesin äsken,että Ladastani puuttuu se ilmanputsarikotelosta alaspäin lähtevä letku,joka ottaa lämmintä ilmaa pakosarjalta ilmanputsarikoteloon....Täytyy laittaa siihen uusi letku,ja kokeilla,josko nykäisyt/tukehtumiset olisi sen jälkeen poistuneet
Vaikuttaa siltä asentotunnistimelta. Minulla (110:ssä) vika löydettiin oskilloskoopin avulla. Tosin samanlaisia oireita minulla oli 1,7i:ssä. Luulin sen olevan yksipisteruiskun ominaisuus. Myytyäni auton minulle tuli mieleen, olisiko se johtunut asentotunnistimesta.virtain kirjoitti:Eli nykäisyllä tarkoitan sitä hetkeä,jolloin moottori on tyhjäkäynnillä,ja siitä kun kaasupoljinta painaa,niin ensin on sellainen "tyhjä kohta" ennenkuin vastaa kaasuun
No itseasias minäkin olen vähän luullut,että on 1700i:n ominaisuus tuo hetkellinen nykäisyKSE 1995 kirjoitti:Vaikuttaa siltä asentotunnistimelta. Minulla (110:ssä) vika löydettiin oskilloskoopin avulla. Tosin samanlaisia oireita minulla oli 1,7i:ssä. Luulin sen olevan yksipisteruiskun ominaisuus. Myytyäni auton minulle tuli mieleen, olisiko se johtunut asentotunnistimesta.virtain kirjoitti:Eli nykäisyllä tarkoitan sitä hetkeä,jolloin moottori on tyhjäkäynnillä,ja siitä kun kaasupoljinta painaa,niin ensin on sellainen "tyhjä kohta" ennenkuin vastaa kaasuun