It's alive!
It's alive!
Kompressorilada viimeinkin liikenteessä! Wheeeeee!!!!
Jos nyt jotain negatiivistä on haettava niin ahtimen hihnapyörän väärän mitoituksen takia ahdot vain 0.3 bar/6500 rpm. Toisaalta näillä paineilla 100 hepan penkittäminen ei varmaankaan tuota vaikeuksia.
Kulkua löytyy kumminkin ihan asiallisesti ja nopeusmittaristakin alkaa asteikko loppua.
kuvia:
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=322
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=323
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=324
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=326
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=327
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=329
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=330
Jos nyt jotain negatiivistä on haettava niin ahtimen hihnapyörän väärän mitoituksen takia ahdot vain 0.3 bar/6500 rpm. Toisaalta näillä paineilla 100 hepan penkittäminen ei varmaankaan tuota vaikeuksia.
Kulkua löytyy kumminkin ihan asiallisesti ja nopeusmittaristakin alkaa asteikko loppua.
kuvia:
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=322
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=323
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=324
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=326
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=327
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=329
http://groups.msn.com/LADA/lada2107komp ... hotoID=330
Kaasuttimena toimii Weberin DAT32. Vääntöä ei ole mitenkään ihmeellisesti kun ahtoja ei löydy matalilla kierroksilla senkään vertaa kuin ylempänä eikä kaasarin säädötkään ole vielä kohdallaan. Pitääpä potkia sorvariin vauhtia jos vaikka Ikaalisiin saisi tuplaten isomman hihnapyörän
Stage 2 koneeseen tuleekin sitten Eatonin seuraksi Turbo Ic:ltä haettu tonnikuussatanen kone Audin männillä, Hayabusan läppärungot, megasquirt ja porsaan kokoinen turbo
Meneekö jo vähän liian pitkälle?

Stage 2 koneeseen tuleekin sitten Eatonin seuraksi Turbo Ic:ltä haettu tonnikuussatanen kone Audin männillä, Hayabusan läppärungot, megasquirt ja porsaan kokoinen turbo



Meneekö jo vähän liian pitkälle?

- ladaraider
- Viestit: 100
- Liittynyt: 15.1.2004 11:44
- Paikkakunta: Kitee
Siinä onkin jo asiallisen näkönen laitos. Siisti toteutus.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Juu tai sitten tällaista:pravda kirjoitti:Tällastako pakettia meinasit ladan pellin alle laittaa?
http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=ea
Tota, micco. Milloinkos tota sun toteutusta pääsee sit näkemään livenä ?
Ja onks toi nyt sit viel ihan kilvissäkin ? Ku mua toi remmarin käyttö on kiinostanut enemmän ku itse turbottaminen. Et ois kiva nähdä noi toteutukset vähä paremmin. Jos sit viitit tehä enemmän kuvii.
Tossa muuten omista kuva-arkistoista löysin tollaiset toteutukset: http://www.kontula.net/muut/mummo/Volumex/
(Ei oo minun tekoja)

Tossa muuten omista kuva-arkistoista löysin tollaiset toteutukset: http://www.kontula.net/muut/mummo/Volumex/
(Ei oo minun tekoja)

- Lada-Jussi
- Viestit: 10246
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
tuolla Ikaalisten tapaamisessahan toi auto oli ihmeteltävänä, autossa oli aika erikoinen ääniSergy kirjoitti:Tota, micco. Milloinkos tota sun toteutusta pääsee sit näkemään livenä ?


Ääni kyllä oli kunnioitusta herättävä... Ei välttämättä viivalle haluais liikennevaloissa...
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05