Lada moottorivelhoja?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
ReiskaPaasonen

Lada moottorivelhoja?

Viesti Kirjoittaja ReiskaPaasonen »

Onko ketään joka tekee tilauksesta luotettavia ja hyviä moottoreita ladaan? Toiveina olisi saada 1200seen voimaa puhkuva isolohko 1500 tai vaikka isompikin jos mahdollista. Auto tulee päivittäiseen ajoon joten luotettavuus ja käyttömukavuus tärkeämpää kuin huippu teho.

Antakaapa vinkkejä kiitos.
matomaukka
Viestit: 164
Liittynyt: 6.1.2012 20:10
Paikkakunta: Kouvostoliitto / kuusaa / mäksä

Re: Lada moottorivelhoja?

Viesti Kirjoittaja matomaukka »

Onko ideana siis tehdä katuauto jossa on hieman voimaa?

Voimaa puhkuva isolohko vs. luotettavuus, käyttömukavuus on ristiriidassa keskenään.

jos sulla on kaasutin mallinen vanhempi laite ( eli ihan oikea lada ) ilman mitään vähäpäästöisyys vaatimuksia niin weber dgv kaasuttimeksi ja nivan nokka melkein moottoriin kuin moottoriin, niin sulla on mukavasti alhaalta vääntävä luotettava laite jolla tarvittaessa sitten liikahdetaan myös suomen nopeuksillakin suht' liukkaasti.

itse pääasiassa ajelen kaupungissa, eli kierrokset pyörivät siinä 2000-3000rpm kohdalla kokoajan. 1700i vapaavirtausuodattimella ja 2" putkistolla. väntää ihan mukavasti mutta soppa loppuu siinä 5-6k kohdalla viimeistään.

tuplakaasari jyrkkänokka takomäntä lässynlässyn lää moottorilla kun ei arkiajossa tee ( minun mielestäni ) hevosen bebaa.

Jos näin niin suosittelen tekemään sen moottorin itse. Itse remppasin yhden moottorin, mä mikään neropatti näitten kanssa ole. Tosin tuollahan se moottoripukissa nököttää vieläkin, harmainta hajua että onnistuko remppa vai ei :D

pyörähtää täyden ympyrän kuitenkin...
"älä lyö kiinni sitä, se on paskana"
Avatar
Jarkko_I
Viestit: 574
Liittynyt: 26.11.2013 8:41
Paikkakunta: Kausala

Re: Lada moottorivelhoja?

Viesti Kirjoittaja Jarkko_I »

matomaukka kirjoitti:Voimaa puhkuva isolohko vs. luotettavuus, käyttömukavuus on ristiriidassa keskenään.
Ei välttämättä.

Semmoinen moottori jossa on voimaa se 110-125hv ja siihen on varta vasten valittu oikeat palikat niin sellaisen vääntöalue on siinä 2000-6000 parhaimmillaan niin semmoisella kyllä pärjää katuajossa paremmin kuin vakiolla
Vastaa Viestiin