Samaran penkkien sopivuus ristiin

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Samaran penkkien sopivuus ristiin

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Mitenkäs nuo Samran penkit sopivat eri mallien välillä yhteen? Ovatko etupenkit käypäisiä ristiin? Takapenkeissä luulisi olevan enemmän eroja.

Kiinnostaa siis se, minkä kaikkien mallien penkit käyvät SamaraSedaniin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: Samaran penkkien sopivuus ristiin

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Jussi ei varmaan ole ehtinyt käydä Voorumilla kun ei vastausta ole tullut. Onko kellään muulla mitään kokemuksia tai tietoa tästä?

Ihan vaan kyselen, koska kukaan ei ole kaupannut minulle penkkejä. Ajattelin, että tämä johtui Sedanien harvinaisuudesta. Ei ole tullut tarjouksia muistakaan penkeistä. No, asiallahan ei ole kiire.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10209
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Samaran penkkien sopivuus ristiin

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

takapenkit pitäis mennä ihan ristiin keskenään, mutta etupenkeissä on eroja. 3-ovisessa on luonnollisesti aina se kippisysteemi, että pääsee könyämään takapenkille. Jostain 1998 lähtien on turvavyön lukko kiinnitetty penkin sivuun, vanhemmissa auton lattiaan. Mutta itse olen ainakin saannut suoraa kytkettyä lukon toiseen penkkiin tai sitten pois penkistä jossa se on.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
jaasu
Viestit: 1054
Liittynyt: 11.9.2007 12:09
Paikkakunta: haapavesi

Re: Samaran penkkien sopivuus ristiin

Viesti Kirjoittaja jaasu »

mulla on samara 5ovinen ja laitettu eteen kippi penkit. :P
autoton.. vielä
Vastaa Viestiin