Lada Samara 1.3S Carlota
Lada Samara 1.3S Carlota
Orastavaa vinkkiä samara-fanille.
Tiedossani on ihan järjissään oleva, pyörillään seisova (kesärenkaat takaluukussa) Carlota. Mutta ei omistajaa. Sen selvittänet itse. Foorumin esitekuvista päätellen autossa näytti olevan kaikki originaali-osat tallessa. Auto löytyy xxxxxxxxxx ja kilpien "mukaan" se on kotoisin xxxxxxx-Suomesta. Seisonut kauan, sisustuksessa orastavaa homepilkkua. (Homeen saa pois piimäpesulla.)
Älä hukkaa aikaani joutavanpäiväiseen kyselyyn, en todellakaan kirjoittele tälle foorumille kuin ehkä tämän kerran.
EDIT:
Kiitos am kommentista. Kun lähetät yksityisviestin, tai vastaat tähän ketjuun, tulee siitä tieto sähköpostiini... Ja vastailen sitten.
EDITTIEN EDITTI:
Minulla ei tässä asiassa ole euroakaan kiinni. Tarkoitus on lähinnä vinkata autosta kiinnostuneelle tosiharrastajalle. En tahdo -suoraan- ilmoittaa auton tarkkaa sijainti osoitetta. Josko vaikka joku laapottivihaaja pääsisi purkamaan angstejaan.
Tiedossani on ihan järjissään oleva, pyörillään seisova (kesärenkaat takaluukussa) Carlota. Mutta ei omistajaa. Sen selvittänet itse. Foorumin esitekuvista päätellen autossa näytti olevan kaikki originaali-osat tallessa. Auto löytyy xxxxxxxxxx ja kilpien "mukaan" se on kotoisin xxxxxxx-Suomesta. Seisonut kauan, sisustuksessa orastavaa homepilkkua. (Homeen saa pois piimäpesulla.)
Älä hukkaa aikaani joutavanpäiväiseen kyselyyn, en todellakaan kirjoittele tälle foorumille kuin ehkä tämän kerran.
EDIT:
Kiitos am kommentista. Kun lähetät yksityisviestin, tai vastaat tähän ketjuun, tulee siitä tieto sähköpostiini... Ja vastailen sitten.
EDITTIEN EDITTI:
Minulla ei tässä asiassa ole euroakaan kiinni. Tarkoitus on lähinnä vinkata autosta kiinnostuneelle tosiharrastajalle. En tahdo -suoraan- ilmoittaa auton tarkkaa sijainti osoitetta. Josko vaikka joku laapottivihaaja pääsisi purkamaan angstejaan.
Viimeksi muokannut null, 17.3.2008 0:40. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Re: Lada Samara 1.3S Carlota
Ennen kuin poistut niin jätä puhelinnumerosi näkyville niin eiköhän joku soittele perään kun kaikki innokkaat tuskin juuri nyt ovat koneen ääressä.
- Lada-Jussi
carlotat oli 1,5 koneella, joten toi täytyy olla joku tuunattu

- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Toivottavasti tuo on lupaus.null kirjoitti:
Mitäkän pahaa on ilmoitella tuommoisesta autosta mahdollisesti kiinnostuneillePECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Toivottavasti tuo on lupaus.null kirjoitti:

,_,/ukka
Autoton on huoleton
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Viestin yleisvaikutelma oli hyvin epädiplomaattinen. Miksi edes ilmoittaa moisesta autosta epämääräisesti ilman yhteystietoja jos ei halua keneltäkään lisäkysymyksiä? "Joo on mulla tuossa takapihalla joutavana Lada Niva, jonka voisin antaa ilmaiseksi mutta turha on tulla minulta kyselemään. Etsikää itse. Auto sijaitsee Vantaalla"
Yhteystiedot/auton paikan olisi saanut privalla/yksityisviestilläPECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Viestin yleisvaikutelma oli hyvin epädiplomaattinen. Miksi edes ilmoittaa moisesta autosta epämääräisesti ilman yhteystietoja jos ei halua keneltäkään lisäkysymyksiä? "Joo on mulla tuossa takapihalla joutavana Lada Niva, jonka voisin antaa ilmaiseksi mutta turha on tulla minulta kyselemään. Etsikää itse. Auto sijaitsee Vantaalla"

Saadun palautteen perusteella; ETSIKÄÄ ITSE

Ps. Kettuiluksi näytti menevän, vaikka TÄYSIN aidossa, rehellisessä ja pyyteettömässä autoharrastemielessä olin liikkeellä.
Ilmoittajan pitäisi siis paljastaa nimensä ja yhteystietonsa jotta saisi vastaan ottaa anonyymiä pään aukomista? Kun katsot tuota myynti/osto-osaston meininkiä niin ei sielläkään ilmoituksissa yhteystietoja ole, ei tämmöinen "keskustelu kulttuuri" vain houkuta niitä sinne pistämäänPECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Viestin yleisvaikutelma oli hyvin epädiplomaattinen. Miksi edes ilmoittaa moisesta autosta epämääräisesti ilman yhteystietoja jos ei halua keneltäkään lisäkysymyksiä?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
älä nyt jukka nimimerkkiä PECTOPAH MECTA HOMEP moiti. hänen mielestä hän on huumorimiehiä ja pohjalaiset tosikkoja. No kuitenkaan tämänkään ketjun aloittaja ei "huumoria" ymmärtänyt.
Ja mitä paljastuksiin tulee niin eipä nämä huumorimiehetkään ole paikkakuntaa tietoihinsa laittanut.
Ja mitä paljastuksiin tulee niin eipä nämä huumorimiehetkään ole paikkakuntaa tietoihinsa laittanut.
- Lada-Jussi
mä ainakin yritin vaan pysyä asiassa, älkää ampuko

- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Joo Lapualta ollaan.
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Laita ihmeessä linkki, jossa väitän olevani huumorimies. Olen varmaan kirjoitellut sen kännissä. Minun pitää varmaan hankkia alkolukko tähänkin laitteeseen.pressa kirjoitti:älä nyt jukka nimimerkkiä PECTOPAH MECTA HOMEP moiti. hänen mielestä hän on huumorimiehiä ja pohjalaiset tosikkoja. No kuitenkaan tämänkään ketjun aloittaja ei "huumoria" ymmärtänyt.
- Samara87/88
jos joku tän carlotan pelastaa niin pankaa kuvia
oha tuossa levikesarjaa ja spoikkaa varmasti, mitä ei joka oksalla keiku, vaikka jussit ja sellaset ei moista ymmärräkkään
ilmoitus oli omaperäinen, mutta oli myös asialliset perustelut miksi näin. On pahempaakin nähty. Tietty joittenkin pitää kommentoida joka paikkaan jotain (kuten allekirjoittanut
)

oha tuossa levikesarjaa ja spoikkaa varmasti, mitä ei joka oksalla keiku, vaikka jussit ja sellaset ei moista ymmärräkkään

ilmoitus oli omaperäinen, mutta oli myös asialliset perustelut miksi näin. On pahempaakin nähty. Tietty joittenkin pitää kommentoida joka paikkaan jotain (kuten allekirjoittanut

Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Joo ei tässä pahalla hengellä olla matkassa, vaikka Lännessä niin luullaankin.