Lattialämmityksen hitsi luukku

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Misha

Lattialämmityksen hitsi luukku

Viesti Kirjoittaja Misha »

Onko kellään vippaskonstia jolla sen saisi pysymään kiinni jotta sais ikkunoista huurut irti?

Siis väliaikaisesti, ettei sitten jalat jäädy.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
ladaRadia

Viesti Kirjoittaja ladaRadia »

mä oon ainakin virittänny sen rautalangalla siihen, mikä lie lenkkiin sijaitsee siinä luukun kahvan vieressä (ylhäällä)
just for fun

Viesti Kirjoittaja just for fun »

Taittelin talvella sen luukun alle talvihanskat. Kun lähti autosta oli valmiiksi lämmitetyt hanskat :)
aj

Viesti Kirjoittaja aj »

Magneetit mallia huonekalu liimalla kiinni kumpaiseenkin niin johon toimii ainakaan jos ei ihan massiiviin hyppyriin laseta..

--
Antti Järvinen
aj@hassers.fi
liero

Viesti Kirjoittaja liero »

itse jemmaan pesusientä ko. luukun ja lattian välissä, pelaa hyvin myös hypyissä...
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Misha

aj kirjoitti:Magneetit mallia huonekalu liimalla kiinni kumpaiseenkin niin johon toimii ainakaan jos ei ihan massiiviin hyppyriin laseta..

--
Antti Järvinen
aj@hassers.fi
Tää on hyvä, tän mä yritän toteuttaa.
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Misha kirjoitti:
aj kirjoitti:Magneetit mallia huonekalu liimalla kiinni kumpaiseenkin niin johon toimii ainakaan jos ei ihan massiiviin hyppyriin laseta..

--
Antti Järvinen
aj@hassers.fi
Tää on hyvä, tän mä yritän toteuttaa.
Jollain aina välähtää. Mä laitoin läpän kiinni parilla ruuvilla ajatuksella, että pykyköön sitten koko ajan kiinni, kun ne kiilat tuppas aina vähän löystymään.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Rautakaupoistahan saa sellasia valmiita magneetti/metallinpala yhdistelmiä, nimikkeellä magneettipidike. Noi on tarkotettu kaapinoviin, mutta miksei ne tossakin toimis.
ss127
Viesti:

Luukku

Viesti Kirjoittaja ss127 »

Kyllä kunnon paksut karvarukkaset ovat parhaat. Kun ne tunkee sinne väliin niin pysyy luukku kiinni ja on lämpimät hanskat kun kävelee kotiin kun tekniikka pettää. :lol:
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.

PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)

team LADA VAZ HERE
maurichia

Re: Luukku

Viesti Kirjoittaja maurichia »

ss127 kirjoitti:Kyllä kunnon paksut karvarukkaset ovat parhaat. Kun ne tunkee sinne väliin niin pysyy luukku kiinni ja on lämpimät hanskat kun kävelee kotiin kun tekniikka pettää. :lol:
eihän ladan tekniikka petä koskaan :wink:
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Misha

Heh, hassua että tämä topikki on aktivoitunut melkein 2 vuoden jälkeen. No, kerron kuitenkin, että kokeilin tuota huonekalumagneettijuttua, eikä se toimi, ainakaan yhdellä magneetilla, kiinnitysvoima on liian heikko. Harmi juttu.

Mutta toisaalta, kun sain vuotavan kennon korjattua, niin ikkunoiden huurunpoistoteho parani niin paljon, ettei luukun kanssa tarvitse rämplätä enään paljoa.
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Itte tempaisin hätäpäissäni kerran sen luukun kiinni jeesusteipillä. Pysyihän se kiinni, mutta avaaminen myöhemmin oli, etten sanoisi, hiukan työlästä.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Väittäisin, että ikkunat pysyy pitkällä tähtäimellä paremmin sulana kun antaakin sen läpän olla auki. Pitää paremmin koko auton sisustan kuivana kun kaikkea lämmintä ilmaa ei puhalleta kylmään tuulilasiin. Näin auto lämpenee nopeampaa ja ikkunoita huurruttavaa kosteutta ei kerry sisälle. Mulla ainakin on se läppä ollu aina auki.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mulla se toimii ihan niinkuin kuuluukin eli se pysyy kiinni jos niin haluan ja siitä vivusta saan sen auki jos varpaita paleltaa 8)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
afrika
Viesti:

Re: Lattialämmityksen hitsi luukku

Viesti Kirjoittaja afrika »

Misha kirjoitti:Onko kellään vippaskonstia jolla sen saisi pysymään kiinni jotta sais ikkunoista huurut irti?

Siis väliaikaisesti, ettei sitten jalat jäädy.
kannen ja lattian välinen matka on ilmeisesti tehtaalla mitoitettu c-kasetin kannen levyiseksi.
Vastaa Viestiin