
ois aika nasta jääradalla
Muutenhan kävis croman kone suoraan, mutta tietääkseni se vinokoneen laitto vaatii öljynkierron muuttamisen.

jos ois mahdollinen toteuttaa niin vois kesällä alkaa rakentaan kun autotalli valmistuu

viisaammat kertokaa.
Kansi käy kyllä, mutta nokkapukit vaativat muokkaamista että öljypinnat pysyvät oikeina. Hyvä tieto tuo dedran sarjahougan kirjoitti:uudempi kansi menee heittämällä vanhaan lohkoon
dedran menee heittämällä. prisman ottaa nokkapyörään kiinni.
yxi jakajan paikka on pakonokan päällä.
turbon männissä on kuopat. venat mahtuu.
Saahan tuosta cromasta paljon hyvää osaa turboon: öljyruiskut lohkoon, männät kannattaa laittaa jos meinaa enemmän tehoa ottaa, painetta tottelevan sytkän (microplex), ruiskun osat poislukien imusarja, öljyjäähy, jne. Eli helpottaa kyllä monta asiaa ja lisää kestoa kummasti.Swift kirjoitti:Helpoin varmaan on sitten turbottaa pelkkä 2000tc eikä hyödynnä muita croman osia kuin ruiskun tai vois se olla jostain muustakin autosta jos se sopisi suoraan.