Älkää helvetissä menkö sitä keppiä taivuttamaan!!! Itse sen virheen tein kun ei mahdu tällaisen "pikkupojan" jalka olemaan kun on vaihde kakkosella...
Hiukka yllätys kun alkaa vaihtamaan vaihdetta ja koko keppi pyörii 10cm säteellä ympyrää, se EI ole juuresta lukittu vaan pyörii siinä ihan vapaasti.
Jos jollekin tulee mieleen porata reikä sekä kepin, että laatikon päällä pystyssä olevan tyngän läpi ja lukita se tapilla niin be my guest, antaa palaa mut täytyy olla hitsin kova jätkä poraamaan...
Tuikkasin vielä 8mm reiän keppiin ja kokeilin lukita sähkölinnunkakalla kepin siihen tynkään, mut ei siihen mikään tartu.
Ainakin autossa paikallaan pirullinen keksiä konstia kepin pyörimisen lukitsemiseksi, jos jollain hyviä ideoita, otan mielelläni vastaan koska tiellä se on...
