Jokari kirjoitti:RTJN65 on on vähän kiireinen mies. Saat ihan varmasti simpukkasi, se jätkä ei kuseta ketään!
En ole tätä miestä tavannut, kun kaveri nouti puolestani sen simpukan häneltä. Olen puhelimessa puhunut RTJN65:n kanssa ja jos se mies on huiputtaja, niin ihmistuntemukseni on sitten mennyt niin palhasti mettään kuin vain mennä voi.
Vaikutti oikeinkin asialliselta äijältä ja samaa sanoi kaverinikin, joka merenelävän sieltä haki
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/ Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
joo RTJN65:llä on aina 10 rauttaa tulessa, että en yhtään ihmettelis jos se joskus unohtaa jonkun homman, ihan ymmärrettävää, puhelimella tavoittaa varmemmin kuin yv:llä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jokari kirjoitti:RTJN65 on on vähän kiireinen mies. Saat ihan varmasti simpukkasi, se jätkä ei kuseta ketään!
En ole tätä miestä tavannut, kun kaveri nouti puolestani sen simpukan häneltä. Olen puhelimessa puhunut RTJN65:n kanssa ja jos se mies on huiputtaja, niin ihmistuntemukseni on sitten mennyt niin palhasti mettään kuin vain mennä voi.
Vaikutti oikeinkin asialliselta äijältä ja samaa sanoi kaverinikin, joka merenelävän sieltä haki
En minä ole kellekkään vihainen ollut, enkä kusetusta missään vaiheessa epäillyt. Tiesin että pahassa paikassa vaikka kaupat voitaisiin perua jos ei muuta
Tärkeintä on nyt että hommat saatiin taas liikekannalle! Kiitosta vaan paljon!
mikko853 kirjoitti:Milloinkohan tuon sais omaansa laitettua, kuukaudenpäivät matkannut apparin penkillä
Ehkä sitten kun kelit sallii tai löytyy lämmin talli
Kannattaa sitten irrottaa vain kääntövarsi uudesta, sen jälkeen irrottaa vanhasta simpukasta runko ja lyödä vain uusi runko sinne vanhan kääntövarren kanssa. Nuo kääntövarret ei taida olla millään kartiolla kiinni siinä simpukassa, joten se helpottaa hommaa pirusti.
Ei niitä niveliä ota pirukaan irti siitä kääntövarresta siinä tilassa. Eikä ehkä kannatakkaan...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
mikko853 kirjoitti:Milloinkohan tuon sais omaansa laitettua, kuukaudenpäivät matkannut apparin penkillä
Ehkä sitten kun kelit sallii tai löytyy lämmin talli
Kannattaa sitten irrottaa vain kääntövarsi uudesta, sen jälkeen irrottaa vanhasta simpukasta runko ja lyödä vain uusi runko sinne vanhan kääntövarren kanssa. Nuo kääntövarret ei taida olla millään kartiolla kiinni siinä simpukassa, joten se helpottaa hommaa pirusti.
Ei niitä niveliä ota pirukaan irti siitä kääntövarresta siinä tilassa. Eikä ehkä kannatakkaan...
Kyllä sen purkaa. Asenne ratkaisee. Oli kannattava homma ainakin minulla koska välitangon kummassakin päässä pallonivelet olivat MELKEIN yhtä puuta varren kanssa. Jäykät nivelet myös jarruttavat ohjauspyörän pyörimistä...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.