Autontunnistusta
Re: Autontunnistusta
Palme oli tuolloin liikenneministeri ja ajoi yksityisajonsa tällä punaisella Nepparilla. Vähän pitkä matka avobemariin.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Alfa romeolla muistaakseni oli nuin aukiivat ovet.
Re: Autontunnistusta
Ei ole sellainenkaan, vaikka maskin muodosta voisi niin päätellä.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Semmoinen se on. 1959 malli.
Olisiko tämä vähän vaikeampi?

Olisiko tämä vähän vaikeampi?

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Jaa a Vanteet on kuin DKW, etunavat ja konepellin muotoilu venäjältä,vilkut auto-unionin varhaisesta tuotannosta ja nokka-
ritelikkö Ifasta...
ritelikkö Ifasta...
Re: Autontunnistusta
Tällainen tuo on konepellin alta. Helppo hihnanvaihto.

Ja autohan on 1939 mallinen Tatra 57B.

Ja autohan on 1939 mallinen Tatra 57B.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Hyvin lämmitettyä bentsiiniä kesäisin..
Re: Autontunnistusta
Mielenkiintoinen vekotin. Nelisylinterinen ilmajäähdytetty bokseri, flippikeula. Tosi paljon kuvia netissä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tatra_T57
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tatra_T57
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Aika mielenkiintoisen näköinen tuo lehtijousen sijoitus. Onkohan tuossa moottori osa runkoa?