Vaalit 2006 II kierros

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Kumpi Presidentiksi??

Äänestys päättyi 30.1.2006 21:30

Niinistö
46
52%
Halonen
43
48%

Ääniä yhteensä: 89

Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Kokoomuksen arvomaailma:
-2103 teräsvanteilla :lol: :lol:

Demarien arvomaailma:
110 alumiinivanteilla :wink:
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

sakke kirjoitti:
Lada110 kirjoitti:
Kimmo86 kirjoitti:

Kyllä Niinistö! Ei enää Halosta nolaamaan Suomen mainetta :?
Niin sauli on jo itsensä nolannut.......... ja nolaa maan jos valtaan pääsee......
Perustele
Ei tarjan kannattajien ole tarvinnut perustella väitöksiään missään vaiheessa. Laskeutuu syvä hiljaisuus ainoastaan :wink:
.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

hittolainen kun olin tuolla matkoilla ja ei sit ehtinytkään ääneestää, mutta sujuihan hommat ilman ääntänikin. :lol: :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

no itse tuli annettua Niinistölle 1 ääni. Ajattelin, että jos se olisi jotenkin paremmin talousmiehenä EU:ssa pystynyt pitämään Suomen puolia. Tuntuu jotenkin siltä, että hyvinvointivaltiota puretaan, että saataisiin Baltian maihin ym.sosiaaliturvaa, koska niillä ei ole haluja sitä panna omalla verotuksellaan kuntoon vaan kuoritaan vaan kaikista kerma päältä ja ollaan niin köyhiä silloin kun pitäisi itse jostain "ylimääräisestä" maksaa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Vanja-eno kirjoitti:En vastaa tähän äänestykseen, sillä demokratiassa pitää olla myös mahdollisuus äänestää tyhjää. Itse en anna ääntäni kummallekaan, vaan taidan käydä jättämässä tyhjän lapun, jollen jaksa kirkkovenettä piirtää...NIIN, tai sitten piirränkin Ladan-logon :lol:
Ja näin sitten tein kanssa, mukana oli Lada-avaimenperä josta sai hyvää mallia. Logon viereen kirjoitin LUJAA LADA LAATUA ja alle LADALLA AJAVA VOITTAA

Nyt jännitän josko pääsis ihan paikallislehteen mainintana :lol: :lol: :lol:

Täysin perseestä oli molemmat ehdokkaat, siksi ääni Ladalle :lol:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
CuoreV6

Viesti Kirjoittaja CuoreV6 »

Vanja-eno kirjoitti:Täysin perseestä oli molemmat ehdokkaat.
Kuka siellä sitten olisi pitänyt olla?
Alfa Romeot: 159 3.2 V6 Q4, 75 2.0 (ex. 156 3.2 GTA, GT JTS, GTV V6, 156 Super SW, 156 V6, 75 2.0)
Lada-Jussi

CuoreV6 kirjoitti:
joku KTP:n Pohjoiskorea aktivisti tietysti :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

afrika kirjoitti:
sakke kirjoitti:Niinistön kannattajat painavat pitkää päivää hommissa.
ja painaisivat vieläkin pidempää jos se niinistön arvoista olis kiinni
Hyvin sanottu!

Mä olen kyllä suoraan sanoen aika pettynyt ja järkyttynyt ladakerholaisten puolesta. Tai ainakin tän nettiporukan. En olisi uskonut, että itäautokerhossa liikkuu noin paljon porvariston hännystelijöitä. Ainakin voisi kuvitella, että Lada olisi vähäosaisempien auto. Mutta ehkäpä se on joku hassu kulttijuttu porvareille? Vai onko luokkarajat ihan hämärtyneet ihmisten mielissä? Sitähän se Niinistö yritti. :?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
tahko

Viesti Kirjoittaja tahko »

Tänäaamuna Heinäluoma sanoi radiossa että ei oikein puolueiden mahtikäskyt enää pure ja puoleueet eivät voi nyky-yhteiskunnassa määrätä vasemmisto-oikeisto rajalinjan paikkaa. Kertoo jotain nykyisen yhteiskuntarakenteen moniarvoistumisesta sekä (koetun todellisuuden) pirstoutumisesta.
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Lada-Jussi kirjoitti:
CuoreV6 kirjoitti:
Tässä vaiheessa vetoan vaalisalaisuuteen, mutta jos nuo kaksi lasketaan pois, niin jäljelle vielä muutama... Ja Jussille vastaan, että arvelitpa väärin :wink: KTP ei ole mun pala kakkua :wink:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
CuoreV6

Viesti Kirjoittaja CuoreV6 »

Nonnis kirjoitti:En olisi uskonut, että itäautokerhossa liikkuu noin paljon porvariston hännystelijöitä.
Kyseessä oli henkilövaalit. Presidentti on vain lärvi maailmalle edustamassa Suomea, todelliset päätökset tehdään hallituksessa ja eduskunnassa. Näemmä valtaosa tämän foorumin käyttäjistä tajusi, että Niinistö olisi hieman edustavampi kasvo tämän maan "johtoon".
Alfa Romeot: 159 3.2 V6 Q4, 75 2.0 (ex. 156 3.2 GTA, GT JTS, GTV V6, 156 Super SW, 156 V6, 75 2.0)
kapa

Viesti Kirjoittaja kapa »

Eikös halonen jo tänään valittanut kuinka oikeistopuolueet lietsoivat tätä vastakkainasettelua kun häntäkin nimitettiin vasemmiston ehdokkaaksi. Jota ei kuulemma ollut, hänen tukijoukoissaankin oli monia ei vasemmistolaisia.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Lada-Jussi

Vanja-eno kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:
CuoreV6 kirjoitti: Kuka siellä sitten olisi pitänyt olla?
Tässä vaiheessa vetoan vaalisalaisuuteen, mutta jos nuo kaksi lasketaan pois, niin jäljelle vielä muutama... Ja Jussille vastaan, että arvelitpa väärin :wink: KTP ei ole mun pala kakkua :wink:
joo mä yritin heittää jotain shokeeraavaa, mahtaako toi ktp olla nykyään puoluerekisterissäkään?
kapa

Viesti Kirjoittaja kapa »

Lada-Jussi kirjoitti:
Vanja-eno kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti: joku KTP:n Pohjoiskorea aktivisti tietysti :wink:
joo mä yritin heittää jotain shokeeraavaa, mahtaako toi ktp olla nykyään puoluerekisterissäkään?
http://www.kaapeli.fi/~ktp/
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Lada-Jussi

kapa kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:
Vanja-eno kirjoitti: Tässä vaiheessa vetoan vaalisalaisuuteen, mutta jos nuo kaksi lasketaan pois, niin jäljelle vielä muutama... Ja Jussille vastaan, että arvelitpa väärin :wink: KTP ei ole mun pala kakkua :wink:
http://www.kaapeli.fi/~ktp/
no niin sieltä kaikki lukemaan totuuksia :twisted: :wink:
Vastaa Viestiin