Vaalit 2006 II kierros
Citystä poimittua tänään: Helsingin vaalipiirissä kolmanneksi oli tullut niinkin haluttu mies kun Kekkonen, ja valitettavasti kestosuosikki Aku Ankka oli pudonnut sijalle 7.
Myös hylättynä oli ääni johon oli piirretty ihan asiallisesti ysi, ja viereen kirjoitettu "eeva-liisa pakotti".
Myös hylättynä oli ääni johon oli piirretty ihan asiallisesti ysi, ja viereen kirjoitettu "eeva-liisa pakotti".
Vauhdin tae - alamäki
Köyhiähän ne pienyrittäjät ovat... Paremminhan jossain teollisuudessa tienaa duunari kuin yksityisyrittäjäNonnis kirjoitti:Hyvin sanottu!afrika kirjoitti:ja painaisivat vieläkin pidempää jos se niinistön arvoista olis kiinnisakke kirjoitti:Niinistön kannattajat painavat pitkää päivää hommissa.
Mä olen kyllä suoraan sanoen aika pettynyt ja järkyttynyt ladakerholaisten puolesta. Tai ainakin tän nettiporukan. En olisi uskonut, että itäautokerhossa liikkuu noin paljon porvariston hännystelijöitä. Ainakin voisi kuvitella, että Lada olisi vähäosaisempien auto. Mutta ehkäpä se on joku hassu kulttijuttu porvareille? Vai onko luokkarajat ihan hämärtyneet ihmisten mielissä? Sitähän se Niinistö yritti.

Näin maatilan näkökulmasta voin kertoa että ei tuolla mitään tuntipalkkoja saa ja joka päivä kiinni elukoissa.

Notta tuskin kaikki huonommin tienaavat ovat kommareita

124/2101 practical beauty
-
Ehkä meidän pitäisi päivittää termit: oikeisto, vasemmisto, porvari, työläinen. Mitä nämä termit sisältävät nykyaikana.
Mitä ovat eri luokat; siis mitä saavutetaan vastakkainasettelulla.
Onko itsestäänselvyys, että joku riistää aina joitain?
Kannatan nykymallin yhteiskunnan jatkamista, verojen maksua sen ylläpitoon, verovaroilla ihmisten auttamista.
En toisaalta kannata sitä, että avun saa itse yrittämättä; vähän niinkuin manulle illallisen. Kukin tietysti omien todellisten kykyjensä mukaan.
Kai olen sitten porvari, kun mulla on neljä Nordean osaketta....
Äänestin toista ehdokkaista. Kumpikin ehdokas on selvittänyt vaalien jälkipyykin melko tyylikkäästi. Sauli lähtee takaisin Brysselliin; vähän niinkuin Lucky Luke aina viimeisessä ruududussa.
Tarja on luvannut ponnekkaasti pitää meteliä asioista, joihin on toivottu kommenttia edellisten kuuden vuoden aikana.
Mitä ovat eri luokat; siis mitä saavutetaan vastakkainasettelulla.
Onko itsestäänselvyys, että joku riistää aina joitain?
Kannatan nykymallin yhteiskunnan jatkamista, verojen maksua sen ylläpitoon, verovaroilla ihmisten auttamista.
En toisaalta kannata sitä, että avun saa itse yrittämättä; vähän niinkuin manulle illallisen. Kukin tietysti omien todellisten kykyjensä mukaan.
Kai olen sitten porvari, kun mulla on neljä Nordean osaketta....
Äänestin toista ehdokkaista. Kumpikin ehdokas on selvittänyt vaalien jälkipyykin melko tyylikkäästi. Sauli lähtee takaisin Brysselliin; vähän niinkuin Lucky Luke aina viimeisessä ruududussa.
Tarja on luvannut ponnekkaasti pitää meteliä asioista, joihin on toivottu kommenttia edellisten kuuden vuoden aikana.
-
- veli alexei
- Moderaattori
Mr. Burnssakke kirjoitti:Ei huono toi Niinistö.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Niin, niin Niinistö.
No saipahan Niinistökin balsamia haavoilleen hurjilla eduskuntavaalilukemillaan!! Olikohan lähes tuplaten enemmän ääniä verrattuna edelliseen ennätykseen vuodelta -62?
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...