Itellä aikoinaan laabori sytty katsastusaseman pihassa palamaan kun olin lähössä sieltä.Oli joku Weeberi siinä ilman ilmansuodatinta ja potkas takas kun käynnistin ja sytty ne Konepellin muovit ja kaasari palamaan
3 katsastusmiestä juoksi kahen sammuttimenkans paikalle mutta kerkesin heittää ennen sitä lattiamaton siihen päälle
ei ole syttynyt mutta lähellä oli pari talvea sitten joulun alla kun olin matkalla maille.bensaletkun klemmari katkesi kaasarin juuresta ni voi elämä sitä höyrypilveä mikä nousi konehuoneesta kun bensaa valu pakosarjan päälle..oli aika liki ettei peräkontissa olleesta kinkusta tullut laakista kypsää
ei oo autois ollu tulta juuri ko sylintereis sammutin vois olla tieten hyvä, mutta sitteppä ei tartte enää tuskailla ruosteen kans jos tuo ratsuki tuosta roihahtaa..
Myös kotona on sammutin ynnä sammutuspeite. Palovaroittimia on "joka nurkassa".
Lahden rakennusmessuilla esiteltiin taannoin ilmeisenä uutuutena pamppumallinen (ja kokoinen) jollain ihmesammutusaineella varustettu vekotin. Vaikutti normaaleihin nähden näppärämmältä: voi laittaa vaikka johonkin tuppeen kojelaudan alle. Vaatii toimiakseen pari pientä paristoa.
Tänään aamulla töistä tullessa olisi ollut sammuttimelle käyttöä, mutta en muistanut että olen sen siirtänyt varastosta takakontiin. Karhuvuoressa nimittäin paloi bussipysäkin katoksen roskis. Muistin sammuttimen vasta kun olin lopettanut puhelun hätäkeskukseen ja ajanut melkein kotipihaan. Täytyy siirtää se ohjaamon puolelle, jotta se vastaisuudessa olisi paremmin esillä ja nopeasti käytettävissä.