turbo koneen kuva

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
turbo ic

turbo koneen kuva

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

löysin kerran sattumalta oman ladani koneen kuvan netistä http://koti.mbnet.fi/lada1971/kuvat_ihm ... ys_42.html kyseessä on evolution 1 kauhea sekasotku letkua ja johtoa jokapaikassa. enään en kehtaisi konepeltiä avata jos näky olisi samenlainen... ilmeisesti joku lada kerholainen kuvan on ottanut ja laittanut sivuilleen... :oops:
Grimbe

Viesti Kirjoittaja Grimbe »

juu, ihan kivan näkönen piuha-ja letkusotku...onks tos k-jetronic? mistä autosta?
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Taitaa olla saabista muistaakseni se on ainut jossa on kirkkaat muoviputket suuttimille.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
turbo ic

k-jet

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

saabistahan toi k-jetti on peräisin... autoni on vm 75 ja 1200cc moottorilla, carretin to3 ahtimella. yritän saada ladani kasattua ennen ahveniston asfalttipäiviää, joten auto on toivottavasti silloin radalla näytillä. :D
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Voi kun saisi inspiraatiota katsastaa tuo omakin niin päästäis kisaamaan :D Ei puutu enää ku kuskin jalkotila, ja pieniä bensa vuotoja kaasarissa pitäisi tehdä uusi tiiviste. Coolerikin olisi tietrysti kannattavaa asentaa mutta kaippa se vesiruiskulla hetken kestää.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
turbo ic

vesiruisku

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

kannattaa laittaa välijäähdytin, se vaiva on sen arvoinen. vaikka konehuone on hiukan ahdas ja painoa tulee vähän lisää tehoissa ja pakokaasun lämmöissä eron huomaa. tosin ahtopaine laskee vähän coolerin asennuksen jälkeen mutta sehän ei ole ongelma jos vain ahtimessa riittää varuksia. ja jos olet hankkinut/rakentanut toimivan vesiruiskutuksen kannattaa suutin asentaa juuri ennen cooleria niin sen hyöty on suurin. itselleni olen ajatellut asentaa tolueeni suihkutuksen jos imuilman lämpö on suurempi kuin 75astetta, luulen ja toivon ettei siihen tarvitse ryhtyä koska ic:ni kennokoko on 35cm *70cm :lol:
Avatar
arpati
Viestit: 757
Liittynyt: 4.10.2003 21:05
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

turbo ic - Paljonko 1200 kiertää hyrrän kera? Toi tarttee kyllä tulla tsekkaan jos sen tuot näytille :D

Tarttis varmaan kanssa laittaa toi -77 2101 koppa kuntoon ja rakennella 1300 tbo kone niin päästäis oikke kisaamaan :lol: No taitaa mennä tän kesän yli reilusti :roll:
124/2101 practical beauty
turbo ic

arpati

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

en ole tehnyt siittä kierrosmoottoria, koska osat on todella kovilla jos rupeaa kierrätamään yli 7000 ja ahdot 2bar. yleensä vaihdan jo isompaa vaihdetta 6500 tietämillä. veikkaan että kone kiertäisi jotain 8000 pintaan. yritän saada autoni radalle jos saan kaikki osat koneistamolta ja kerkeän vielä kasaamaan loput osat... :?
Vastaa Viestiin