
turbo koneen kuva
turbo koneen kuva
löysin kerran sattumalta oman ladani koneen kuvan netistä http://koti.mbnet.fi/lada1971/kuvat_ihm ... ys_42.html kyseessä on evolution 1 kauhea sekasotku letkua ja johtoa jokapaikassa. enään en kehtaisi konepeltiä avata jos näky olisi samenlainen... ilmeisesti joku lada kerholainen kuvan on ottanut ja laittanut sivuilleen... 

Voi kun saisi inspiraatiota katsastaa tuo omakin niin päästäis kisaamaan
Ei puutu enää ku kuskin jalkotila, ja pieniä bensa vuotoja kaasarissa pitäisi tehdä uusi tiiviste. Coolerikin olisi tietrysti kannattavaa asentaa mutta kaippa se vesiruiskulla hetken kestää.

Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
vesiruisku
kannattaa laittaa välijäähdytin, se vaiva on sen arvoinen. vaikka konehuone on hiukan ahdas ja painoa tulee vähän lisää tehoissa ja pakokaasun lämmöissä eron huomaa. tosin ahtopaine laskee vähän coolerin asennuksen jälkeen mutta sehän ei ole ongelma jos vain ahtimessa riittää varuksia. ja jos olet hankkinut/rakentanut toimivan vesiruiskutuksen kannattaa suutin asentaa juuri ennen cooleria niin sen hyöty on suurin. itselleni olen ajatellut asentaa tolueeni suihkutuksen jos imuilman lämpö on suurempi kuin 75astetta, luulen ja toivon ettei siihen tarvitse ryhtyä koska ic:ni kennokoko on 35cm *70cm 

arpati
en ole tehnyt siittä kierrosmoottoria, koska osat on todella kovilla jos rupeaa kierrätamään yli 7000 ja ahdot 2bar. yleensä vaihdan jo isompaa vaihdetta 6500 tietämillä. veikkaan että kone kiertäisi jotain 8000 pintaan. yritän saada autoni radalle jos saan kaikki osat koneistamolta ja kerkeän vielä kasaamaan loput osat... 
