Puskurit pois

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

itse laiton 2105 korisesta latasta puskurien reijät umpeen ja kilven kuskin puolen reunaan. ja ihan fikusn näköinen tuli

1200L löysin kromikehällä varustetun orkkis ratin ja näön vuoksi se oli siihen laitettava vaikka ei ole paraasta päästä ajaa mutta kyllä siihen tottuu
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Coach

Re: Puskurit pois

Viesti Kirjoittaja Coach »

mickey-69 kirjoitti: 2. Puskurit veks... (tulee vähän enemmän auton näköinen... mun mielestä)
Minusta siitä tulee silloin puskurittoman auton näköinen. Näyttää myös ihan hampaattomalta vanhukselta. Eikös puskuri ole kuitenkin mukava olemassa jos liikennevaloissa talvi yllättää takana tulijan? Jos Ladaa ei pidä auton näköisenä sellaisena kuin se on niin silloin varmasti olisi kannattavaa harkita jotain toista merkkiä. Tai eikö olisi kätevämpää muokata mieltään Ladan mukaiseksi kuin Ladaa mielensä mukaiseksi..

Ratti on kieltämättä vähän ohkainen mutta kyllä silläkin suunta vaihtuu. Ostettuani Ladani se tosiaan tuntui alkuunsa hassulta, mutta äkkiä siihen tottui. Itse en Ladastani vaihtaisi muuta kuin vähän selkänojan asentoa, mutta kun se on hitsattu kiinni..
RussianTUNER

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Coach kirjoitti:
mickey-69 kirjoitti: 2. Puskurit veks... (tulee vähän enemmän auton näköinen... mun mielestä)
Minusta siitä tulee silloin puskurittoman auton näköinen. Näyttää myös ihan hampaattomalta vanhukselta. Eikös puskuri ole kuitenkin mukava olemassa jos liikennevaloissa talvi yllättää takana tulijan? Jos Ladaa ei pidä auton näköisenä sellaisena kuin se on niin silloin varmasti olisi kannattavaa harkita jotain toista merkkiä. Tai eikö olisi kätevämpää muokata mieltään Ladan mukaiseksi kuin Ladaa mielensä mukaiseksi..

Ratti on kieltämättä vähän ohkainen mutta kyllä silläkin suunta vaihtuu. Ostettuani Ladani se tosiaan tuntui alkuunsa hassulta, mutta äkkiä siihen tottui. Itse en Ladastani vaihtaisi muuta kuin vähän selkänojan asentoa, mutta kun se on hitsattu kiinni..
Miksei Ladaa saisi muuttaa mielensä mukaiseksi? Jokainenhan tekee autolleen mitä haluaa.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Itse otin ekasta Ladastani etupuskurin pois ja siltä vapautuviin reikiin sumuvalot (pienet Hellat Motonetistä, kallista kun mikä). Silleen näytti aika hyvältä.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Coach

Viesti Kirjoittaja Coach »

RussianTUNER kirjoitti: Miksei Ladaa saisi muuttaa mielensä mukaiseksi? Jokainenhan tekee autolleen mitä haluaa.
Tietenkin jokainen tekee omaisuudellaan mitä tahtoo. Joskus vain tekee pahaa katsoa. Autojen rakentelu ei ole mielestäni täysin tuomittavaa, mutta silloin pitäisi kyllä tehdä autosta paremman eikä rumemman näköinen. Tosin ei tuo puskurin poisto tietenkään aivan pahimmasta päästä ole, kai sen takaisinkin saa? Peruuttamattomat tuhotyöt ovat sitten asia erikseen.
RussianTUNER

Coach kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti: Miksei Ladaa saisi muuttaa mielensä mukaiseksi? Jokainenhan tekee autolleen mitä haluaa.
Tietenkin jokainen tekee omaisuudellaan mitä tahtoo. Joskus vain tekee pahaa katsoa. Autojen rakentelu ei ole mielestäni täysin tuomittavaa, mutta silloin pitäisi kyllä tehdä autosta paremman eikä rumemman näköinen. Tosin ei tuo puskurin poisto tietenkään aivan pahimmasta päästä ole, kai sen takaisinkin saa? Peruuttamattomat tuhotyöt ovat sitten asia erikseen.
Jep. Mulla taas on aivan eri mielipide, johtuen nuoresta iästäni ja siitä kun on tullut jo peltoautoja rakennettua. Tuossa alempanahan projektistani onkin.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joo se tossa räpeltämisessä hämää, et miksi ostaa Lada? on monta vaihtoehtoa missä on hienommat puskurit joita ei tarvii poistaa, lisäksi on monta autoa missä on pienempi ja hienompi ratti, lisäksi on monta autoa missä on enempi tehoakin jo vakiona. Mitä enemmän näitä muutoksia tehdään sitä vähemmän autossa on enää Ladaa, voiko sitten naama pokerina väittää pitävänsä Ladasta?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
RussianTUNER

Lada-Jussi kirjoitti:joo se tossa räpeltämisessä hämää, et miksi ostaa Lada? on monta vaihtoehtoa missä on hienommat puskurit joita ei tarvii poistaa, lisäksi on monta autoa missä on pienempi ja hienompi ratti, lisäksi on monta autoa missä on enempi tehoakin jo vakiona. Mitä enemmän näitä muutoksia tehdään sitä vähemmän autossa on enää Ladaa, voiko sitten naama pokerina väittää pitävänsä Ladasta?
Lada on halpa korjata ja yksinkertainen tekniikaltaan. Jos jotkut vaan tykkää laittaa Ladaa, se on aina sama menee mitä tahansa autoa rakentamaan on joku orkkistyyppi joukossa ja sanoo vastaan. Aina on joku ketä ei juuri sen merkin rakentamista ymmärrä.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

RussianTUNER kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:joo se tossa räpeltämisessä hämää, et miksi ostaa Lada? on monta vaihtoehtoa missä on hienommat puskurit joita ei tarvii poistaa, lisäksi on monta autoa missä on pienempi ja hienompi ratti, lisäksi on monta autoa missä on enempi tehoakin jo vakiona. Mitä enemmän näitä muutoksia tehdään sitä vähemmän autossa on enää Ladaa, voiko sitten naama pokerina väittää pitävänsä Ladasta?
Lada on halpa korjata ja yksinkertainen tekniikaltaan. Jos jotkut vaan tykkää laittaa Ladaa, se on aina sama menee mitä tahansa autoa rakentamaan on joku orkkistyyppi joukossa ja sanoo vastaan. Aina on joku ketä ei juuri sen merkin rakentamista ymmärrä.
Jep, totta turiset. Olen minäkin joidenkin mielestä ehkä räveltänyt Ladaa, mutta voin silti sanoa pitäväni Ladasta ihan aidosti. En kai minä muuten sillä ajelisi :P

Ohan tietty niitäkin ihmisiä joille Lada on vain kulkuneuvo ilman sen kummempaa. Minä ajelen kuitenkin melkein 100% tunteella :wink:
Viimeksi muokannut Jokari, 15.2.2006 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Ei mun mielestä ratti ja puskurit Ladaa tee :roll:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
RussianTUNER

Jokari_ kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:
Jep, totta turiset. Olen minäkin joidenkin mielestä ehkä räveltänyt Ladaa aika paljonkin, mutta voin silti sanoa pitäväni Ladasta ihan aidosti. En kai minä muuten sillä ajelisi :P

Ohan tietty niitäkin ihmisiä joille Lada on vain kulkuneuvo ilman sen kummempaa. Minä ajelen kuitenkin melkein 100% tunteella :wink:
Kyllä mullakin on noin 70% tunnetta mukana, kun 100% on kuitenkin BMW:hen. Ei sille mitään voi että on syntynyt perheeseen jossa vanhemmat ovat BMW-ihmisiä joten minustakin sellainen tulee. Lada on silti aina sydämessäni. :P
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

RussianTUNER kirjoitti:
Jokari_ kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti: Lada on halpa korjata ja yksinkertainen tekniikaltaan. Jos jotkut vaan tykkää laittaa Ladaa, se on aina sama menee mitä tahansa autoa rakentamaan on joku orkkistyyppi joukossa ja sanoo vastaan. Aina on joku ketä ei juuri sen merkin rakentamista ymmärrä.
Jep, totta turiset. Olen minäkin joidenkin mielestä ehkä räveltänyt Ladaa aika paljonkin, mutta voin silti sanoa pitäväni Ladasta ihan aidosti. En kai minä muuten sillä ajelisi :P

Kyllä mullakin on noin 70% tunnetta mukana, kun 100% on kuitenkin BMW:hen. Ei sille mitään voi että on syntynyt perheeseen jossa vanhemmat ovat BMW-ihmisiä joten minustakin sellainen tulee. Lada on silti aina sydämessäni. :P
ei mu jos sun tunteesta menee 100% bemariin ni eihän Ladaan jää mitään :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
RussianTUNER

Lada-Jussi kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:
Jokari_ kirjoitti: Jep, totta turiset. Olen minäkin joidenkin mielestä ehkä räveltänyt Ladaa aika paljonkin, mutta voin silti sanoa pitäväni Ladasta ihan aidosti. En kai minä muuten sillä ajelisi :P

No tällä hetkellä enempi kuitenkin Ladaan, eihän se haittaa jos menee 170% yhteensä :lol:
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Lada-Jussi kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:
Jokari_ kirjoitti: Jep, totta turiset. Olen minäkin joidenkin mielestä ehkä räveltänyt Ladaa aika paljonkin, mutta voin silti sanoa pitäväni Ladasta ihan aidosti. En kai minä muuten sillä ajelisi :P

Täytyy olla hitusen jakomielitautinen Ladan kanssa :wink: :lol: :mrgreen:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
RussianTUNER

Jokari_ kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti: Kyllä mullakin on noin 70% tunnetta mukana, kun 100% on kuitenkin BMW:hen. Ei sille mitään voi että on syntynyt perheeseen jossa vanhemmat ovat BMW-ihmisiä joten minustakin sellainen tulee. Lada on silti aina sydämessäni. :P
Täytyy olla hitusen jakomielitautinen Ladan kanssa :wink: :lol: :mrgreen:
Joo niin täytyy, kyllä se nyt on lähellä sydäntä kun tulee niin komee :wink: :lol:
Vastaa Viestiin