rallimiehet huom!

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
v1lh0-

rallimiehet huom!

Viesti Kirjoittaja v1lh0- »

Kun ootte tehny/teettäny teräsvauhtipyöriä niin millä ootte ottanu ladan oman hammaskehän irti vanhasta vauhtiksesta?
Ja haittaako jos venttiili on millin lyhyempi? kun kuplan venttiilit olis 112mm pitkiä ja ladan omat on 113mm ja 112.5mm? venttiili välykset kasvaa vain ehkä vai???
ladaracing pori
Viestit: 672
Liittynyt: 17.2.2005 8:01
Paikkakunta: Dresden,Saksa

Viesti Kirjoittaja ladaracing pori »

vähän lämpöä ja koppaus vasaralla johan putoo,samalla tavalla takaisin.
Onhan toi joskus irronnut itsestäänkin joten pikku hepit oisi paikoillaan kun pistät sen uuteen kiinni.
Avatar
Mäntä
Viestit: 292
Liittynyt: 6.1.2006 11:43
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

tehtaalla laitetaa hammaskehä lämmittämällä paikalleen, niin jos laittas sen vauhtipyörän johonkin kylmään ja sitte kuumentas vain hammaskehää niin lähtisköhän tuo sitte irti. En kyllä tiedä, mutta kokeile.
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Eikö kannata ostaa suosiolla uusi kehä kuin käydä punkamaan vanhaa irti.
v1lh0-

Viesti Kirjoittaja v1lh0- »

Niin sekin voisi olla... mutta entä nuo venttiilit?
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Jos varren paksuus ja lukkosokkien ura käy ei milli pituudessa haittaa mitään varsinkaan kun muistaa kompensoida sen millin nokkapukista jolloin keinuvipu tulee oikeaan asentoon. Eli sieltä siivu pois.
Vastaa Viestiin