No sää kasvat vielä, mä jämähdin tähän 184:ään ja hyvä niin (piti tulla 193, hyväkun ei tullu, ei sopis ladaanRussianTUNER kirjoitti:Mulla ei oo menny 70kg rikki vaikka hyvin syönkinJokari_ kirjoitti:Muuttuuhan niistä pyöreäksi jos syö joka päivä, pussisahan on se 1000 kaloria ainakinnivailija kirjoitti: Eikös noista muutu pyöreäksi? Vaikka hyviä ne kyllä ovat...
Itse ahmin juuri äsken pitsaa. Mozzarella sellaista. JAM!![]()
Mulla ei oo vielä 100 kg menny rikki vaikka hyvin syönkinJa koitan pitää huolen ettei menekkään...
Pituutta yli 180cm
mitä syöt tällä hetkellä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
RussianTUNER
Joo niin kasvan mut sais alkaa jämähtää sitte tohon 190 paikkeille, pitäis tulla 191 tai siinä maissa.Jokari_ kirjoitti:No sää kasvat vielä, mä jämähdin tähän 184:ään ja hyvä niin (piti tulla 193, hyväkun ei tullu, ei sopis ladaanRussianTUNER kirjoitti:Mulla ei oo menny 70kg rikki vaikka hyvin syönkinJokari_ kirjoitti: Muuttuuhan niistä pyöreäksi jos syö joka päivä, pussisahan on se 1000 kaloria ainakin![]()
Mulla ei oo vielä 100 kg menny rikki vaikka hyvin syönkinJa koitan pitää huolen ettei menekkään...
Pituutta yli 180cm
)
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Vai ei sovi ladaan, hienosti sinne 195 painavakin mahtuu (vai olikohan se pituus sittenkin..).Jokari_ kirjoitti:No sää kasvat vielä, mä jämähdin tähän 184:ään ja hyvä niin (piti tulla 193, hyväkun ei tullu, ei sopis ladaanRussianTUNER kirjoitti:Mulla ei oo menny 70kg rikki vaikka hyvin syönkinJokari_ kirjoitti: Muuttuuhan niistä pyöreäksi jos syö joka päivä, pussisahan on se 1000 kaloria ainakin![]()
Pituutta yli 180cm
)
- Lada-Jussi
-
RussianTUNER
- Lada-Jussi
ruokalasta jäi käteen jälkiruoka leivos, sitä tässä kahvin ohessa mutustelen, jännä juttu että yleensä boardilla ollessa tulee aina jotain syötyä.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)No nälkähän tällaisia juttuja lukiessa tuleeLada-Jussi kirjoitti:ruokalasta jäi käteen jälkiruoka leivos, sitä tässä kahvin ohessa mutustelen, jännä juttu että yleensä boardilla ollessa tulee aina jotain syötyä.
Taidan viettää hiljaisen hetken sunnuntaina lätkämatsin aikana syödylle Empire Special pitsalle ja muistella hetken kaihoten eilistä poutun pikkunakkipussia
.