
Maalausvinkkejä
Tässä nyt varmaan ollaan maalaamassa autoa ruiskulla ei telalla. Tuo 180 on liian karhea, varsinkin jos meinaa 2 tai 3-kerros maalilla maalata. Niva maalattiin tikkurilan panssarimaalilla ja karkea hionta rälläkän kivilaikalla
, no kyllä sitä vähän hiekkapaperillakin pyyhittiin

Rahalla saa ja Nivalla pääsee
Ja mitenkäs nuo perän pellit kannattaa suoristaa? Kun on ottannu vähän tukea jostaan
.
Tuoltahan noita maalausvinkkejä löytytyykin ihan kivasti
http://ladat.org/viriwiki/index.php?title=Etusivu

Tuoltahan noita maalausvinkkejä löytytyykin ihan kivasti
http://ladat.org/viriwiki/index.php?title=Etusivu

-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Lada_VFTS kirjoitti:Tässä nyt varmaan ollaan maalaamassa autoa ruiskulla ei telalla. Tuo 180 on liian karhea, varsinkin jos meinaa 2 tai 3-kerros maalilla maalata. Niva maalattiin tikkurilan panssarimaalilla ja karkea hionta rälläkän kivilaikalla, no kyllä sitä vähän hiekkapaperillakin pyyhittiin
Niin ollaan. 180 onkin tarpeeksi hyvä JOS maalaa TELALLA tai PENSSELILLÄ. Ruiskumaalatessa vesihiomapaperilla, 600:sella.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Kannattaa painaa sisältäpäin vaikka haitaritunkilla, samalla yritä naputella muotoon takaisin. ja loppu oikaisu kitillä. pelti pitäisi saada suht alkuperäiseen muotoon että olisi edes vähän jännitystä, pysyy tuo kitti paremmin jos osuu johonkin.Toveri Sergei kirjoitti:Ja mitenkäs nuo perän pellit kannattaa suoristaa? Kun on ottannu vähän tukea jostaan.
Tuoltahan noita maalausvinkkejä löytytyykin ihan kivasti
http://ladat.org/viriwiki/index.php?title=Etusivu
Rahalla saa ja Nivalla pääsee