Kuitenkin amikseen, olin menos lukioon mut hitsi aloin ajattelee et ei se oo mun juttu. Luen amikses kaksoistutkinnon ku jatkan Ammattikorkeesee, näin ainakin olen suunnitellut.ladoilla radalle kirjoitti:että kuitenkin amikseen?? vai olenko ymmärtänyt väärin etkös joskus ollut lukioon menossa???
Mitä työkaluja olet ammatissasi käyttänyt?
-
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
- ladoilla radalle
jep sama homma ei tuo lukio oikeen käy päähän.. ja on tuo ammattikorkeeseen menoki käyny mielessä mut saa nähä mihin sitä tulee lähettyä..RussianTUNER kirjoitti:Kuitenkin amikseen, olin menos lukioon mut hitsi aloin ajattelee et ei se oo mun juttu. Luen amikses kaksoistutkinnon ku jatkan Ammattikorkeesee, näin ainakin olen suunnitellut.ladoilla radalle kirjoitti:että kuitenkin amikseen?? vai olenko ymmärtänyt väärin etkös joskus ollut lukioon menossa???

Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
-
Jep. Mulla on tarkat suunnitelmat jo. Haluun vaan päästä vähän pidemmälle ku uko tai aka.ladoilla radalle kirjoitti:jep sama homma ei tuo lukio oikeen käy päähän.. ja on tuo ammattikorkeeseen menoki käyny mielessä mut saa nähä mihin sitä tulee lähettyä..RussianTUNER kirjoitti:Kuitenkin amikseen, olin menos lukioon mut hitsi aloin ajattelee et ei se oo mun juttu. Luen amikses kaksoistutkinnon ku jatkan Ammattikorkeesee, näin ainakin olen suunnitellut.ladoilla radalle kirjoitti:että kuitenkin amikseen?? vai olenko ymmärtänyt väärin etkös joskus ollut lukioon menossa???

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
- ladoilla radalle
en tiiä viel meenkö ammattikorkeeseen mut sontalyseo voi olla ja sit koneasentaja.. voi olla et käyn kummatkin.. kun tilalla mitä ilmeisimmin jatkan.. saa sit nähä kui sitä innostuu opiskeleen..RussianTUNER kirjoitti:Jep. Mulla on tarkat suunnitelmat jo. Haluun vaan päästä vähän pidemmälle ku uko tai aka.ladoilla radalle kirjoitti:jep sama homma ei tuo lukio oikeen käy päähän.. ja on tuo ammattikorkeeseen menoki käyny mielessä mut saa nähä mihin sitä tulee lähettyä..RussianTUNER kirjoitti: Kuitenkin amikseen, olin menos lukioon mut hitsi aloin ajattelee et ei se oo mun juttu. Luen amikses kaksoistutkinnon ku jatkan Ammattikorkeesee, näin ainakin olen suunnitellut.Ei nyt, kyllä ihan menen muista syistä sitten tonne AMK:hon. Sitten kun joskus menen, mille puolelle sä amikseen meet?

Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Suomessa on 6kpl työttömiä putkimiehiä.Putkimiehiä tarvitaan.Arvelisin heistä ainakin puolet näistä työttömyyden kovaan ytimeen kuuluvista putkimiehistä istuvan kaljahuuruissa jossakin lähibubissa 
Vastaavasti Suomessa on tuhansia maistereita,media-assistenttia työttömänä vaika he olisivat kuinka päteviä tahansa

Vastaavasti Suomessa on tuhansia maistereita,media-assistenttia työttömänä vaika he olisivat kuinka päteviä tahansa

vaikka mitä......... paljon erillaisia on tullu käytettyä ja tehtyä itse.......
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
- Tatu Waloranta
- Lada kerhon jäsen
Kaikenlaisija sähkärin työkaluja: Jokareita,sivareita,strippereitä,kärkkäreitä,jännitteen koettimia,ruuvareita,iskuporakonetta,akku ruuviväännintä ja vaikka mitä muita... 

UAZ 31512 4x4 Cabriolet vm. 1988 Off-Road
Volvo 940 STW 2.3T vm. 1998
Ford F100 Stepside 292 Y-Block V8 vm.1956
Harley-Davidson Sportster 883R
Volvo 940 STW 2.3T vm. 1998
Ford F100 Stepside 292 Y-Block V8 vm.1956
Harley-Davidson Sportster 883R
- lada combi