Porin kaupunki maksaa mun Ladailut. Satakunnan ammattikorkeakoulussa duunissa, vakihomma, tässä työssä vuodesta -02. Ja ei, en opeta, olen IT-puolella.
ladasape kirjoitti:stockmann autolla olen ollut n.2v nyt stockmann myi auto toiminnot jossa siirryin keskolle eli vv-autolle ja asentajana siellä olen (siis helsingin pitäjänmäellä)
Mites Stoccall töitä on riittäny??
onhan niitä ollu ihan kohtuullisesti, nyt kun omistaja on juuri vaihtunut on hieman hiljasempaa, mutta eiköhän ne työt lisäänny
Lada Scandinavia kirjoitti:Suomen Posti oy. Varhaisjakelu puolella. Mielestäni mun pitäis saada joku postitorvi kunniamerkki, kun tänävuonna tulee 18 palveluvuotta.
Terve, kolleegani jakelusta Eiköhän sulle rätkähdä jonkinmoinen lahja kun tulee 20 v. palvelusta täyteen, mutta nyt kun sulle tulee 18 v. täyteen, saat lisää rahaa eli viimeinen kokemuslisä, joka annetaan 18 v. palvelleille, pätkähtää tilillesi.
Suomen Posti Oy/Hki Pok/lajittelu/yötoiminnat
Vanja
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Mikko K kirjoitti:Valio ja Combitrans ajohommissa tulee oltua.
Kah, sitä olet sitten melkein heimoveli ... Transpoint ja Combitrans on samaa konsernia. Minä olen näillä näkymin siirtymässä Combitransin puolelle lähitulevaisuudessa nykyisen työkuvion sivutuotteena.
Mikko K kirjoitti:Valio ja Combitrans ajohommissa tulee oltua.
Kah, sitä olet sitten melkein heimoveli ... Transpoint ja Combitrans on samaa konsernia. Minä olen näillä näkymin siirtymässä Combitransin puolelle lähitulevaisuudessa nykyisen työkuvion sivutuotteena.
Juu tossa Kouvolassa, elintarvikepuolen juttuja. Tänne menin kun en Transpointille päässyt