Teoria

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
rokki

Viesti Kirjoittaja rokki »

Mikään ei korvaa kuutiotuumia. 8)
Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Tässä mitä tapahtuu vakio hondalle kun laitetaan kunnolla nossia... http://videos.streetfire.net/search/nit ... 76A782.htm
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

rokki kirjoitti:Mikään ei korvaa kuutiotuumia. 8)
Onhan se näinkin, mutta hauskanpidostahan yleensä on kyse tehokkaissa autoissa, ja kun ihmisen mielestä on kyse, niin ylhäältä vetävä kireä 1600:kin tuntuu lähtevän ihan sairaasti. Kyse on siitä harhasta minkä se yläkireys teettää.
Joku 8 litrainen V8 jonka vääntökäyrä on niinkun vatupassi, niin on oikeastaan melko tylsä ajaa. Tämä tosin henk koht mielipide.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

aika paskaks meni hontan kone :D
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
Mäntä
Viestit: 292
Liittynyt: 6.1.2006 11:43
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

ois kyllä lada kestänyt ton :wink:
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Avatar
Lada-Mies
Viestit: 947
Liittynyt: 22.2.2005 10:29
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

Mage kirjoitti:
lada-mies kirjoitti:täyttämiseen tarvitaan lisenssi.
näin se meni.
hehee!tuttu töissä tuolla US-partsilla :D
Täyttämisee tarvitaa lisenssi muttei ostoo vai?
näin se taitaa mennä.
korjatkaa jos olen väärässä. :D
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Köyhän miehen nossina voi unohtaa nuo hapet, nestekaasu on paljon parempaa kamaa jos tuolle tielle lähtee. Tosin mielestäni hetkittäiset tehonlisäykset ovat ihan syvältä, kyllä sen voiman pitää olla polkimen alla.
Vauhdin tae - alamäki
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Stefa kirjoitti:Köyhän miehen nossina voi unohtaa nuo hapet, nestekaasu on paljon parempaa kamaa jos tuolle tielle lähtee. Tosin mielestäni hetkittäiset tehonlisäykset ovat ihan syvältä, kyllä sen voiman pitää olla polkimen alla.
Juuri näin.
Kontio

Viesti Kirjoittaja Kontio »

se N20 on muuten typpioksidyyli... Joo tuon puhtaan hapen kanssa ei kannata pelleillä ja joku tuossa puhui vedyn ja hapen yhteiskäytöstä,sitä en suosittele,jos syötät yhtä aikaa puhdasta happea samaan tilaan niin seos räjähtää pienimmästäkin kipinästä tai lämmöstä ja sen jälkeen lada on vain muisto :lol: Oon stefan kanssa samaa mieltä että on paljon kovempi juttu kun ottaa ne hummat irti ladan koneesta pysyvästi muilla keinoin kuin että väännät pullosta hanan auki ja painat nappia ja saat viideksitoista sekunniksi sata pollea lisää :twisted:
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Kontio kirjoitti:on paljon kovempi juttu kun ottaa ne hummat irti ladan koneesta pysyvästi
Ei välttämättä :wink: :lol:
Vauhdin tae - alamäki
samovaari

Viesti Kirjoittaja samovaari »

se N20 on muuten typpioksidyyli...

ilokaasu = dityppihappo = typpioksiduuli = N2O, rakkaalla lapsella on jälleen monta nimeä. :wink:

Lisää aiheesta löytyy Altavistasta haulla "ilokaasu".
Vastaa Viestiin