ladassa galantin mylly??

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
Mäntä
Viestit: 292
Liittynyt: 6.1.2006 11:43
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ladassa galantin mylly??

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... search=Hae

eli voiko tuo olla mahdollista :!: paljokohan tommosessa on tehoja
:?: :!:
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Rizhto
Viestit: 221
Liittynyt: 9.9.2004 8:23
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Rizhto »

Mun -78 GS/R koneessa oli tehtaan mukaan 130 hepoa. Takapotku Mitsun koneista kannattaa laittaa 2,3 TD. Se on kaikkein tehokkain :lol: .
ladoholisti
Avatar
Esto_r
Viestit: 364
Liittynyt: 16.5.2005 19:19
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Esto_r »

Iteki ihailin tuota.... eipä näyttänyt että ois hirveesti kardaanii tai paloseinää muokattu.... :o
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Tuossahan on tilaa vaikka kuinka eli ei mikään temppu laittaa tuota konetta ladan keulalle.

Kardaani tunneli oli näköjään vaatinut pienet muutokset mutta nekin oli toteutettu varsin "rennosti" eli alumiinipellillä ja pop-niiteillä.

Muutoksen vaativuustaso ei siis kovin kaksinen.
JP Racingteam

Viesti Kirjoittaja JP Racingteam »

Ei ollu muutes yksinkertaanen laitettava. sopii pölhö-antreenki koittaa ennenku rupiaa viisastelemaan! sitäpaitti se on sinkittyä pelliä ja kiinni poraruuvviilla!! :twisted:
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

JP Racingteam kirjoitti:Ei ollu muutes yksinkertaanen laitettava. sopii pölhö-antreenki koittaa ennenku rupiaa viisastelemaan! sitäpaitti se on sinkittyä pelliä ja kiinni poraruuvviilla!! :twisted:
Kannattaa lukea Pöhö-Andrein allekirjoitus oikein ajatuksella niin saattaa huomata ettei tuollaisen koneen laitto ole kovin kaksista verrattuna.. .. :roll:
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

JP Racingteam kirjoitti:sitäpaitti se on sinkittyä pelliä ja kiinni poraruuvviilla!! :twisted:
No tuohan siitä tekeekin huomattavasti vaikeamman projektin. Eipä tullut niin tarkkaan katsottua.

Silti siellä on tilaa ja edelleen olen samaa mieltä tuosta vaativuuden tasosta.
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Joo eipähäntuo mikään ongelmallinen ole laittaa kuten ei oikeastaa mikään muukaan etumootorilla olevan takavetoauton tekniikka. Helppoahan peltiin on leikata lisää tilaa.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Niinpä, ja paikata sitten näitä leikeltyjä kohtia sillä sinkityllä pellillä ja poraruuveilla.
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Tai kuten kaverin entinen finn datsuni violetin tekniikalla, lähes koko pohja oli rälläköity pois ja roiskeläppä kumia poraruuveilla ;)
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Turbiini kirjoitti:Tai kuten kaverin entinen finn datsuni violetin tekniikalla, lähes koko pohja oli rälläköity pois ja roiskeläppä kumia poraruuveilla ;)
Jos se kaverisi tunettaa enemmänkin vastaavalla tavalla näitä autoja niin voisin hommata hänelle kuljetinmattoa eli noin puolimetriä leveää 12mm paksua vahvistettua kumia. Siitä saa kätevästi tehtyä kardaanitunnelin ja vaimenee kuminat samalla. :wink:
JP Racingteam

Viesti Kirjoittaja JP Racingteam »

Juu, no onhan sitä kaikkia paskanjauhajia, mutta ei niistä kovin moni saa mitää aikaan ku pitäis..... :lol:
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

JP Racingteam kirjoitti:Juu, no onhan sitä kaikkia paskanjauhajia, mutta ei niistä kovin moni saa mitää aikaan ku pitäis..... :lol:
Edellä puhuneet kyllä saavat. :wink:
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
maurichia
Viestit: 708
Liittynyt: 21.1.2005 14:11
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja maurichia »

RussianTUNER kirjoitti:
JP Racingteam kirjoitti:Juu, no onhan sitä kaikkia paskanjauhajia, mutta ei niistä kovin moni saa mitää aikaan ku pitäis..... :lol:
Edellä puhuneet kyllä saavat. :wink:
olen täysin samaa mieltä russianTUNERIN kanssa
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Avatar
Lada_Racing
Viestit: 176
Liittynyt: 24.9.2003 11:16
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lada_Racing »

itte kans panin joskus nappikseen 929 mazan 2.0 koneen ja laatikon koko hommaan meni vajaa 12h......
ja täällä muutama kuva http://www.netikka.net/juha.rintala/mazda.html
Vastaa Viestiin