Eipä noista ohjelmista jaksa kumpikaan kiinnostaa. 24 on sitä samaa kuraa jota näkee saman tuotantomaan elokuvissa, ja Lost on huteraa saippuaoopperaa autiolla saarella. Paskaa, sanon minä.
Katon valikoidusti. Mutta mua kiinnostaa enempi kakkosnelonen tai neljä kertaa nelonen ja viiskertaa vitonenkin sekä 4,5,6 tuumaset. Lada-Jussi varmasti tietää mitä nää on? Näitä numeroita mua alkaa kiinnostaa, kun aurinko sulattaa lumet.
Kummastakin ensimmäinen tuotantokausi katsottuna.
Lostin toinen tuotantokausi on tarkoitus katsoa tässä lähiaikoina, vaikka ei kuulemma ole senkään vertaa hyvä mitä ensimmäinen. 5 jakso putkeen katsomalla ihan hyvää ajanvietettä.
Lada Scandinavia kirjoitti:Katon valikoidusti. Mutta mua kiinnostaa enempi kakkosnelonen tai neljä kertaa nelonen ja viiskertaa vitonenkin sekä 4,5,6 tuumaset. Lada-Jussi varmasti tietää mitä nää on? Näitä numeroita mua alkaa kiinnostaa, kun aurinko sulattaa lumet.
toivottavasti ei tule mitää pakollista tarvetta puuttua noihinkaan tulevana kesänä, nyt riittäis ihan Suomi24
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mieluummin 24, vaikka tätä nyt töllössä pyörivää, onko se nyt neloskausi, kattoin pari ekaa jaksoa ja sit se jäi. Varmaan joskus myöhemmin tulee hankittua cd-boksi ja kateltua putkeen.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)