maurichia kirjoitti:tuli tuossa äsken bongattua vanhalla helsingintiellä beige/ruskea takaveto sedan lada jolle minä morjestin ja hän takaisin... käyköhän kuski täällä foorumilla?
oliks siinä largossa kattotelineet?..sillä saatoin olla mä..ja mun sergei liikkuu hallila/hervanta suunnalla ja on orkkis yksilö
maurichia kirjoitti:tuli tuossa äsken bongattua vanhalla helsingintiellä beige/ruskea takaveto sedan lada jolle minä morjestin ja hän takaisin... käyköhän kuski täällä foorumilla?
oliks siinä largossa kattotelineet?..sillä saatoin olla mä..ja mun sergei liikkuu hallila/hervanta suunnalla ja on orkkis yksilö
no en kattonu niin tarkasti ku siinä vähän lumi pöllys mutta ainakin joku oli kyydissä ja minä olin juuri tulossa koti pihasta missä on kuusiaitaa peittämässä pihaa se minun talo on siinä helsingistä lahteenpäin mentäessä mäen päällä jonka jälkeen tulee suora ja kun lahteen mennään niin vasemmalla näkyy joku tehdas tms missä lukee novowood tai jotain vastaavaa ja siis tämä lada oli menossa lahteenpäin
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Bongasin yks kerta karhulan lidlin pihalla venäjän kilvissä olevan, punasen tuplalamppusen. Kauempaa näytti oikeen hyvältä, mutta voi herran jestas että voi olla auto mätä! Ovien alareunat ja kyljet aivan paperia, helmat näkkärillä, lokareissa reikiä...ei ehkä menis täällä katastuksesta läpi
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Eilen Keravalla ns. Hong Kongin valoristeyksessä sininen Nappis ilman puskureita. Peilistä roikkui viiri ja takalasissa kerhotarra
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
tänä aamun moottoritiellä mun Samaran ohitti toinen Samara 1,5i 5-ov
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)