Ladan myynti jatkuu edelleen?
http://www.ladawiki.net/wiki/index.php/ ... A4r%C3%A4t
Ensirekisteröinneissä näkyy aika hurjaa piikkiä tosiaan viime vuonna loppuvuodesta... Kaiken kaikkiaan myynti kuitenkin noussut vuodesta 2004 selkeästi.
Ensirekisteröinneissä näkyy aika hurjaa piikkiä tosiaan viime vuonna loppuvuodesta... Kaiken kaikkiaan myynti kuitenkin noussut vuodesta 2004 selkeästi.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Joo mutta siis, kannattaa tosiaan ottaa huomioon että noi alkuvuoden autot oli jo rekisteröity viime vuoden lopulla. Vertaa marras-joulukuu 2004/2005.,_,/ukka kirjoitti:Tämän vuoden alku näyttääkin sitten aika synkältäyhteensä 7 autoa. Jos maaliskuun tilanne on yhtä "alakuloinen" jää kokovuoden myyntikin varmasti ed. vuosien luvuista.
,_,/ukka
Mitä tuossa mutuna nyt katselin, niin Tampereen Deltassa oli oman autoni lisäksi ainakin yksi farmari ja yksi HB luovutushuollossa (vielä kilvettöminä hallissa). Siinä olisi jo yhtä paljon autoja kuin tammikuussa. Tämä 2000 euron kampanja näyttää tuottaneen jonkinlaista tulosta, lopullinen totuus nähdään kun AKE:n luvut maaliskuulta valmistuvat.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Lada käytöönotto
Hei kyllä noihin autoihin silti saa käytöön otto päiväksi sen jona kauppa tehdään tosinsillä ei ole muuta merkkitystä kuin katsastus tulee sen mukaan 3 vuoden ja 5 vuoden päästä sekä sen jälkeen joka vuosi mutta moniko nykyautoista kestää tuota 5 vuotta..
Varsinkin tuo kestävyys on kyseenalaista länsiautoilla..[/quote]
Mikä on kaupantekopäivä? Onko se silloin, kun auto tilataan ja ostaja laittaa ensimmäisen kerran nimensä paperiin vai se päivä, kun auto luovutetaan ostajalle? Uusi autohan on harvoin hyllytavaraa ja näiden päivien välissä voi olla useampikin kuukausi. No, kyllä se varmaankin on se jälkimmäinen päivä joka on samalla auton ensimmäinen käyttöönottopäivä.
Mutta entä kun ostetaan liikkeen rekisteröimä auto. Onko käyttöönottopäivä silloin se, kun auto luovutetaan asiakkaalle, vai onko se rekisteröimispäivä?
Eipä noilla seikoilla liene paljoa kuitenkaan käytännön merkitystä.
Muuten samaa mieltä ,_,/ukan kanssa. Kyllä ne pääsääntöisesti kestävät, mutta ruostesuojauksesta kannattaa huolehtia. Myös Ladassa. Ja maanatai yksilöitä on kaikissa merkeissä. Oma lukunsa ovat sitten selvät tuotantovirheet, joita sattuu silloin tällöin. Moni autonvalmistaja kutsuu silloin autot korjaukseen tai ne hoidetaan määräaikaishuollon yhteydessä valmistajan piikkiin.
Tuo lainaus alussa oli siis Kemasalta.
Varsinkin tuo kestävyys on kyseenalaista länsiautoilla..[/quote]
Mikä on kaupantekopäivä? Onko se silloin, kun auto tilataan ja ostaja laittaa ensimmäisen kerran nimensä paperiin vai se päivä, kun auto luovutetaan ostajalle? Uusi autohan on harvoin hyllytavaraa ja näiden päivien välissä voi olla useampikin kuukausi. No, kyllä se varmaankin on se jälkimmäinen päivä joka on samalla auton ensimmäinen käyttöönottopäivä.
Mutta entä kun ostetaan liikkeen rekisteröimä auto. Onko käyttöönottopäivä silloin se, kun auto luovutetaan asiakkaalle, vai onko se rekisteröimispäivä?
Eipä noilla seikoilla liene paljoa kuitenkaan käytännön merkitystä.
Muuten samaa mieltä ,_,/ukan kanssa. Kyllä ne pääsääntöisesti kestävät, mutta ruostesuojauksesta kannattaa huolehtia. Myös Ladassa. Ja maanatai yksilöitä on kaikissa merkeissä. Oma lukunsa ovat sitten selvät tuotantovirheet, joita sattuu silloin tällöin. Moni autonvalmistaja kutsuu silloin autot korjaukseen tai ne hoidetaan määräaikaishuollon yhteydessä valmistajan piikkiin.
Tuo lainaus alussa oli siis Kemasalta.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
http://www.autoalantiedotuskeskus.fi/ :stä löytyi myyntimäärät 2002-2003:
vuosi2002 1841kpl
vuosi2003 1503kpl
Kovasti ois kirkimistä että noihin lukuihin taas päästäisiin
Jotakin oikeaa uudistusta kai kaivattaisiin, tai jotain?
,_,/ukka
vuosi2002 1841kpl
vuosi2003 1503kpl
Kovasti ois kirkimistä että noihin lukuihin taas päästäisiin

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Mitäh? Onko niin kaunis ja tilava Xiali TJ 7100 hävinnyt katukuvasta?Misha kirjoitti:Ainiin, Cerratosta vielä tuli mieleen, iskä kävi Pekingissä ja sano että kaikki taksit siellä on noita Cerratoja.

Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Nyt näyttää pahalta..
Delta-auto on aloittanut kunnon kampanjan 110 myynnin edistämiseksi! Suoramainontaa on lisätty ja oikein julisteita teetetty.
Mutta.. Maahantuontikeskuksella ei ole enää yhtään ladaa..kaikki jaettu piirimyyjille. Toisinsanoen halutaan myydä äkkiä pois loput ladat.
Mihinkö tällä pyritään? Sitä en tiedä. Veikkaisin että joko tulee uusi malli tai myynti loppuu. Valitettavasti veikkaisin jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Ei nimittäin missään deltan tilaisuuksissa ole edes mainittu kalinaa.. Uutta puntoakin on hehkutettu (vaikka tulee vasta keväällä) mutta ladalta ei näillänäkymin ole uutta tulossa.
Delta-auto on aloittanut kunnon kampanjan 110 myynnin edistämiseksi! Suoramainontaa on lisätty ja oikein julisteita teetetty.
Mutta.. Maahantuontikeskuksella ei ole enää yhtään ladaa..kaikki jaettu piirimyyjille. Toisinsanoen halutaan myydä äkkiä pois loput ladat.
Mihinkö tällä pyritään? Sitä en tiedä. Veikkaisin että joko tulee uusi malli tai myynti loppuu. Valitettavasti veikkaisin jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Ei nimittäin missään deltan tilaisuuksissa ole edes mainittu kalinaa.. Uutta puntoakin on hehkutettu (vaikka tulee vasta keväällä) mutta ladalta ei näillänäkymin ole uutta tulossa.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Volvo, Saab ja Mese ovat jo kauan olleet merkkejä, joiden laatuajatteluun on kuulunut turvallisuus ja kestävyys. Ei kai kukaan tosissaan edes ajattele Unoa sama viivalle. Aiemmin ei yleensäkään panostettu hirveästi laatuun alemman hintaluokan autoissa. Kun japanilaiset alkoivat työntyä Euroopan markkinoille, joutuivat tämän mantereen autonvalmistajat paneutumaan laatuasioihen uudella tavalla. Tunnettu asia on, että Fiiat pitkitti turhan kauan laadun parannusta. Siitä huolimatta maailmalla on vielä tuhottomasti yli 10 vuotta vanhoja Unoja ja 127jakin ja Pandoja. Kupla on ihan oma lukunsa autona. Yksinkertainen ilman suurempia ruostekohtia astinlaudan seutua lukuunottamatta.IL02 kirjoitti:. Yleisesti ottaen Fiatit on paskoja. Olen omistanut monen merkkisia autoja, Volvoja, Ladoja, Saabeja, Mersuja, Kuplia yms. Kaikki nuo edellamainitut olivat autoja jotka olisivat hyvalla huolenpidolla kestaneet normaalikayttoa tarvittaessa vaikka vuosikymmenia, mutta Fiat Uno, siina oli auto jossa pellit oli ohuet ja kaikki rakenteet kevyita ja heppoisia ja se ruostui hyvasta hoidosta, ruostesuojauksesta, pesuista ja vahauksista huolimatta kayttokelvottomaksi alle 10 vuodessa.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Za Ruljomin mukaan ensi kuussa pitäis kyllä alkaa Kalinan vieminen näihin "Länsimaihin" eli luultavasti ainakin Tanskaan ja ehkä myös Saksaan ja muhin maihin, joten miksei myös Suomeen.larssi21074 kirjoitti:Nyt näyttää pahalta..
Delta-auto on aloittanut kunnon kampanjan 110 myynnin edistämiseksi! Suoramainontaa on lisätty ja oikein julisteita teetetty.
Mutta.. Maahantuontikeskuksella ei ole enää yhtään ladaa..kaikki jaettu piirimyyjille. Toisinsanoen halutaan myydä äkkiä pois loput ladat.
Mihinkö tällä pyritään? Sitä en tiedä. Veikkaisin että joko tulee uusi malli tai myynti loppuu. Valitettavasti veikkaisin jälkimmäistä vaihtoehtoa.![]()
Ei nimittäin missään deltan tilaisuuksissa ole edes mainittu kalinaa.. Uutta puntoakin on hehkutettu (vaikka tulee vasta keväällä) mutta ladalta ei näillänäkymin ole uutta tulossa.
Pitää kyllä käydä paikallisessa delttassa katsomassa tuota kampanjointia, kuhan kerkiää.
Teinpä tutkimusta - tuo minulle tuleva uusi auto on rekisteröity 30.12. 2005.
Ilmeisesti siis Euro-4 -malleja ei vielä ole Suomessa ollenkaan, vaan kaikki nyt myydyt autot ovat kolmosia.
Ilmeisesti siis Euro-4 -malleja ei vielä ole Suomessa ollenkaan, vaan kaikki nyt myydyt autot ovat kolmosia.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Voihan sekin tietysti olla syynä että kaikista autoista on päästävä eroon,jos ovat euro3 malleja.
Silti hämmästyttää kummastuttaa, että raippoon ei o tilattu lisää autoja.
Silti hämmästyttää kummastuttaa, että raippoon ei o tilattu lisää autoja.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Jos tehtaalla ei ole niitä Euro-nelosia valmiina, sopisi syyksi. Sen mitä itse muistan menneisyydestä, jos nyt kohta ei paljon olekaan, niin Ladaa otetaan aina maahan satsi, ja niin kauan kuin autoja on maassa, niillä on tilauskielto tehtaalta.
Totuuden tietää vain Delta-Autosta joku, mutta pidän itse tätä jumalattomasti todennäköisempänä syynä.
Totuuden tietää vain Delta-Autosta joku, mutta pidän itse tätä jumalattomasti todennäköisempänä syynä.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Leipzigin autonäyttelyssä AMI-2006 (1-9.4) Avtovaz esittelee yhdessä paikallisen diilerinsä LADA Automobile GmbH:n kanssa uutta luukkuperäistä Kalinaa. Muut mallit ovat 1118 sedan ja Kalina sport. Lisäksi saa ihailla 112 mallin sitä kuuluisaa "superlux"- varustusta.
Näin siis Saksassa, ilmeisesti on kohta siellä myynnissäkin?
http://www.autonews.ru/automarket_news/ ... 16/1190242
Näin siis Saksassa, ilmeisesti on kohta siellä myynnissäkin?
http://www.autonews.ru/automarket_news/ ... 16/1190242
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
- Viestit: 10245
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Tarkottaako toi juuri sitä että euroopassa Kalinat myydään nimikkeillä Lada 1118 ja Lada 1119, eikä siis Lada Kalina nimellä?Седан и хэтчбек семейства "Калина" будут реализовываться в странах Европы под цифровым обозначением Lada 1118 и 1119.
jos suomeen tulee niin täällä varmaan poiketaan kaikista säännöistä ja koko mallisto tulee olemaan jotain Lada 116 tms

niin, mitä sitten tarkoitetaan tässä Euroopalla, pelkästään Saksaa? Venäjähän ei juuri muita maita noteraa "Euroopan politiikassaan".Lada-Jussi kirjoitti:Tarkottaako toi juuri sitä että euroopassa Kalinat myydään nimikkeillä Lada 1118 ja Lada 1119, eikä siis Lada Kalina nimellä?Седан и хэтчбек семейства "Калина" будут реализовываться в странах Европы под цифровым обозначением Lada 1118 и 1119.
jos suomeen tulee niin täällä varmaan poiketaan kaikista säännöistä ja koko mallisto tulee olemaan jotain Lada 116 tms



Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»