mul on kans ruostunu pas2 siitä kohti.maurichia kirjoitti:kuinkas monella on täällä foorumilla larvasta etupenkin ne raudat mitkä ovat vain toisella puolella joihin penkki kiskoinen tulee kiinni ruosteessa niin että penkki notkuu taaksepäin tänään otin pelkääjän penkin irti ja katsoin niin läpimätä sieltä yhdestä kohtaa ja selvennykseksi otin penkin irti koska aion laittaa nissan micran niin sanotut ''katukupit'' eteen koska mielestäni ladan omat penkit eivät anna tarpeeksi sivuttais tukea
Takavetoisesta lisäkokemuksia
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
- LADA-POWER!
- Viestit: 176
- Liittynyt: 8.11.2005 11:49
- Paikkakunta: tuusula
Lada poweria!
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Jep, tänään tuli heitettyä Ladalla noin 140 km reissu, ja kulku oli erittäin luotettavaa niinkuin aina.
Muutamia huomioita:
- Lähivaloilla ei näe paljon mitään pimeällä maantiellä...onkohan suuntaus pielessä tjtn.
- Kaasupoljin tärisee sen verta että varpaat puutuvat aika nopsaan
Muutenkin tuota kaasupoljinta pitäis taitella jotenkin, meikäläisellä kun on vaan pelkkää jalkaa niin joutuu pitämään sitä aika luonnottomassa asennossa.
- Lada ei kyllä tunnu taas vaihteeksi kovin ihmeesti kulkevan, 3 henkeä+kamaa ja talla matossa pitemmän aikaa = 130 km/h...on muuten helevetin KOVA vauhti ladalla
- Suoralla maantielläkin saa olla jatkuvasti ohjailemassa, johtunee kait noista pinnoitetuista etugummeista, jotka eivät ole edes kunnolla tasapainossa, koska täristävät aika kovasti noin 85 km/h vauhdissa (vasemmassa etusessa on yli 100 gr painoja
)
Samalla tuli vielä ostettua 40 litraa aitoa ryssän bensaa, bensa-asemasta ei tietoa, mutta haisee aivan woihan wanha wihtahousu pahalta...ladalle näytti kyllä maistuvan
Muutamia huomioita:
- Lähivaloilla ei näe paljon mitään pimeällä maantiellä...onkohan suuntaus pielessä tjtn.
- Kaasupoljin tärisee sen verta että varpaat puutuvat aika nopsaan

- Lada ei kyllä tunnu taas vaihteeksi kovin ihmeesti kulkevan, 3 henkeä+kamaa ja talla matossa pitemmän aikaa = 130 km/h...on muuten helevetin KOVA vauhti ladalla

- Suoralla maantielläkin saa olla jatkuvasti ohjailemassa, johtunee kait noista pinnoitetuista etugummeista, jotka eivät ole edes kunnolla tasapainossa, koska täristävät aika kovasti noin 85 km/h vauhdissa (vasemmassa etusessa on yli 100 gr painoja

Samalla tuli vielä ostettua 40 litraa aitoa ryssän bensaa, bensa-asemasta ei tietoa, mutta haisee aivan woihan wanha wihtahousu pahalta...ladalle näytti kyllä maistuvan

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
No eihän tuo mitään kyytiä vielä oleJokari_ kirjoitti: - Lada ei kyllä tunnu taas vaihteeksi kovin ihmeesti kulkevan, 3 henkeä+kamaa ja talla matossa pitemmän aikaa = 130 km/h...on muuten helevetin KOVA vauhti ladalla


Edit: Eihän tässä ollut aikomustakaan yhtään härnätä noilla menohaluilla..
Juu, eihän se kova vauhti olekkaan, mutta kun lata löytää joka uran tiestä niin kyyti on niin pirun huteraa hötkyilyä ettei ole tosikaandestor kirjoitti:No eihän tuo mitään kyytiä vielä oleJokari_ kirjoitti: - Lada ei kyllä tunnu taas vaihteeksi kovin ihmeesti kulkevan, 3 henkeä+kamaa ja talla matossa pitemmän aikaa = 130 km/h...on muuten helevetin KOVA vauhti ladallaNappiksen neula kun pysähtyy siihen 170 lukeman kohdalle (törmää tappiin) ja meno vaan jatkuu niin rupeaa olemaan vähän eritavalla tunnelmaa kabiinissa
Edit: Eihän tässä ollut aikomustakaan yhtään härnätä noilla menohaluilla..

Kattellaan josko nuo 195/55/15-kesägummit korjaisivat ongelmat.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Nyt olis nappiksen kesävanteet "entisöity".Hyvältä näyttää uusien kapselien kanssa,muutuis vaan kelit vähän kesäsemmiksi,niin sais noi alle
http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... %20022.jpg

http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... %20022.jpg
On kyllä todella komeatJeltsin kirjoitti:Nyt olis nappiksen kesävanteet "entisöity".Hyvältä näyttää uusien kapselien kanssa,muutuis vaan kelit vähän kesäsemmiksi,niin sais noi alle![]()
http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... %20022.jpg

Ladaton!!!
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti
Eli siis ihan tarkotuksenmukaiset renkaatdestor kirjoitti:No korjaahan nuo jo jotakin. Pitää itse ajella jollain paskoilla vanhoilla talvikumeilla kun tulee sen verran rällättyä että menee ainakin yksi sarja renkaita per kesä. Asfaltilla pito on kyllä huonohkoa, mutta soralla ne toimii ihan kohtalaisesti.

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kyllä!Jokari_ kirjoitti:Eli siis ihan tarkotuksenmukaiset renkaatdestor kirjoitti:No korjaahan nuo jo jotakin. Pitää itse ajella jollain paskoilla vanhoilla talvikumeilla kun tulee sen verran rällättyä että menee ainakin yksi sarja renkaita per kesä. Asfaltilla pito on kyllä huonohkoa, mutta soralla ne toimii ihan kohtalaisesti.

Mikäs siinä suditellessa kun woimaa on ja koneet iskussadestor kirjoitti:Kyllä!Jokari_ kirjoitti:Eli siis ihan tarkotuksenmukaiset renkaatdestor kirjoitti:No korjaahan nuo jo jotakin. Pitää itse ajella jollain paskoilla vanhoilla talvikumeilla kun tulee sen verran rällättyä että menee ainakin yksi sarja renkaita per kesä. Asfaltilla pito on kyllä huonohkoa, mutta soralla ne toimii ihan kohtalaisesti.


Taidan jättää yrittämättä, leviää vielä koko laitos

Viimeksi muokannut Jokari, 28.3.2006 16:35. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
1200S poltti inan kakkosella vielä, renkaat melko uudet silloin 165:set. Kylläkin vain vingahti. Ykkösellä jaksoi jopa heittä perää kuivalla asvaltilla kunnes kilkkas perä samaisen homman kokeilussa. 

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
aamulla lähtötohinoisaa vaihdoin valokatkasijan ja nyt toimi molemmat lähivalot oman aikansa, ennen hiomo kantasta hävisi kuskinpuolen parkkia lukuun ottamatta muuta valot, puhallin, vilkut ,lopetti lataamasta niin ja tyhjäkäynti loppui koska kaasarin sähköventtiilikään ei saanut virtaa. kotiin tulo matkalla lataus heitteli ja muut ominaisuudet toimivat mös miten lystäsivät. niin ja kytkimen kun painaa pohjaan niin vaihdekeppi hakkaa polvilumpion sijoiltaan (kytkimellä ajettu n10 000km) eli hyvä saldo tälle päivälle niin ja tietenkään ei pidä unohtaa ohajus simpukan temppuilua joka alkoi perjantaina. välystä ratissa ihan omiksi tarpeiksi ja sitä ei saa kiristettyä pois, ohjaus muutenkin levoton, ja hakee välistä oikealle. niin ja lautaina huomasian että syksyllä vaihdettu kuskinpuolen raidetangon pää on taas väljä...
tuli 30km kotimatkan aikana siunattua koko laite pariin kertaan...
kyllä on mukava mennä räntäsateeseen rassaamaan että pääsee aamulla taas liikenteeseen.(rupeaa ottamaan pattiin aamukahdeksasta ilta yhdeksään jatkuvat rassaus tuokiot) muuten menisin pyöreä lamppuisella mutta sitä vaivaa edelleen mystinen jarru vika. pää sylinterin vaihdoin taatusti ehjää, mistään ei vuoda ja silti polin menee ensimäisellä kerralla pohjaan ja tosiella ottaa turhankin jämäkästi.....
tuli 30km kotimatkan aikana siunattua koko laite pariin kertaan...
kyllä on mukava mennä räntäsateeseen rassaamaan että pääsee aamulla taas liikenteeseen.(rupeaa ottamaan pattiin aamukahdeksasta ilta yhdeksään jatkuvat rassaus tuokiot) muuten menisin pyöreä lamppuisella mutta sitä vaivaa edelleen mystinen jarru vika. pää sylinterin vaihdoin taatusti ehjää, mistään ei vuoda ja silti polin menee ensimäisellä kerralla pohjaan ja tosiella ottaa turhankin jämäkästi.....
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...