Puristuksenlasku
Puristuksenlasku
Toimisikohan tuossa puristuksienlaskussa 2mm paksu alumiinilevy lohkon ja kannenvälissä levyn molemminpuolin kannentiiviste
Rahalla saa ja Nivalla pääsee
puristuksenlasku
Voihan tuo toimiakin ohan noita asennettu väliin, toinen asia on onko se niin hyvä. Tulee kaksi paikkaa mistä vuotaa, kun on kaks kannentiivistettä, toisaalta tartteeko se ollenkaan tiivistettä. joillain on ollut muissa autoissa kuparisia tiivisteitä ja hyvin on toimineet, eli miten se pelkkä alumiini vaikuttais välissä??? Yksi hyvä olisi palotilan muotoilu , vinkua näyttää kannelle-laskee puristukset kun lähtee tavaraa, riittävästi?-sitä en tiedä. Kyllähän sillä muotoilulla muitakinetuja olisi.
Re: Puristuksenlasku
Mulla olis käyttämätön 3-millinen kuparikannentiiviste josta voisin luopua. Sen kanssa ei tarvisi kansipahveja.Lada_VFTS kirjoitti:Toimisikohan tuossa puristuksienlaskussa 2mm paksu alumiinilevy lohkon ja kannenvälissä levyn molemminpuolin kannentiiviste
Re: puristuksenlasku
Kyllä tuota kantta on muotoiltu ja muutenkin laitettu ainut ongelma on kun tahtoo tuo puristuspaine olla jonkun verran korkea turbo käyttöön, koska oli tuo kone alunperin tarkoitus rakentaa vapariksi puristuspaine 12 tällä hetkellä alunperin 9 pintaan. Kannessa ei ole varaa muotoilla palotiloja enempääBAeMk51A kirjoitti:Voihan tuo toimiakin ohan noita asennettu väliin, toinen asia on onko se niin hyvä. Tulee kaksi paikkaa mistä vuotaa, kun on kaks kannentiivistettä, toisaalta tartteeko se ollenkaan tiivistettä. joillain on ollut muissa autoissa kuparisia tiivisteitä ja hyvin on toimineet, eli miten se pelkkä alumiini vaikuttais välissä??? Yksi hyvä olisi palotilan muotoilu , vinkua näyttää kannelle-laskee puristukset kun lähtee tavaraa, riittävästi?-sitä en tiedä. Kyllähän sillä muotoilulla muitakinetuja olisi.
Rahalla saa ja Nivalla pääsee
puristustenlasku
No sehän on hyvä , mahtaa larppa innostua kun sitä alkaa ahtamaan.
Sitten ei muuta kuin kuparilevy väliin, tai männistä sorvata laesta poies sopivasti. Onhan siinä hommaa, mutta bonuksena voisi laakeroida alakerran ja kiillottaa kanget, tasapainottaa ja kiilottaa kampiaksilan, onko tuosta kiilloituksesta konkreettista hyötyä kuin superviri konees, en tiedä.

Sitten ei muuta kuin kuparilevy väliin, tai männistä sorvata laesta poies sopivasti. Onhan siinä hommaa, mutta bonuksena voisi laakeroida alakerran ja kiillottaa kanget, tasapainottaa ja kiilottaa kampiaksilan, onko tuosta kiilloituksesta konkreettista hyötyä kuin superviri konees, en tiedä.