"Täytyyki nyppiä männänrenkaat pois, jos vaikka sais lisää iskupituutta.."
No tee mitä lystäät, kukaan ei ole väittänyt että se suoranaisesti heti toisi iskunpituutta lisää. Muutenkin Mä luulin että keskustelen Opel foorumeilla, nyt tulee kyllä ihmisiltä sellasia älynväläyksiä että kohta mulla on syytä epäillä että tää on joku Audi tai Volvo club.
Tää tyyppi on kyllä huippu asentaja
en minäkään kaikea tiedä autoista vaikka opiskelenkin auton asentajaksi niin
kyllä järjen käyttö on sallittua...
kaikkea ei voi koskaan tietää
R.I.P Lada 2104 1700i -96
Ja tosta männänrenkaista niin että eikös niiden tehtävänä ole tiivistämisen lisäksi myös hiukan "määrätä" yläkuolokohtaa, tai siis jos ajatellaan että otettaisiin männänrenkaat pois niin sillonhan mäntä olisi ns. vapaampi liikkumaan ja nousisi hieman ylemmäksi tai ainakin ylhäälle päästäessä hidastuminen olisi pikemminkin yksi pysäytys, kuin "portaaton" tasainen hidastuminen.
Eli ilman männärenkaita kiertokanki venyy?
Voi sissus
Mulle riitti ensimmäiset 4 sivua tuota sarjaa...
Tästä voin päätellä että Ladan omistajat on ainakin Opelin omistajia fiksumpia
Nyt vasta huomasin tän jutun mut on tosiaan kaverilla syytä käydä loppuun tuo autoasentajan tutkinto mikä on jäänyt kesken. Toivottavasti ei ole ollut missään korjaamolla töissä, niinkuin tuolla jossain välissä väitti.
Lada_VFTS kirjoitti: Nyt vasta huomasin tän jutun mut on tosiaan kaverilla syytä käydä loppuun tuo autoasentajan tutkinto mikä on jäänyt kesken. Toivottavasti ei ole ollut missään korjaamolla töissä, niinkuin tuolla jossain välissä väitti.
Jospa se onkin ollut Delta-autossa korjaajana? Selittäisi "vaihtelevan" laadun
Millois alkaa oopelimiehillä kokoontumisajot meinaan tiepalvelu-ukkojen Operaatio Ruostehiutale työllistää kymmeniä vapaaehtoisia kun oopeleita härrätään liikkeelle tien reunoista... Vaatii vissiin koulutusta tommosten viritysten vianetsintä...