Viimeksi lukemasi kirja?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.
lada 2104

Viesti Kirjoittaja lada 2104 »

Paavo Rintalan maatyömies ja kuu. piti lukee ku oli pakko tehä esitelmä koulussa paavo rintalasta :wink:
lada combi hypi ja pompi
povenza

Viesti Kirjoittaja povenza »

Arto Paasilinnan Kultainen nousukas ja sitä ennen Paavo Rintalan Sotilaiden äänet
Doniv Povenza
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Parhaillaan kesken :
-J.Raymond Ylitalo:Salasanomia Helsingistä Washingtoniin,muistelmia ja dokumentteja vuosilta 1946-48 (poliittinen historia)

-Theodor Plievier:Moskova (toiseen maailmansotaan liittyvä dokumenttaarinen romaani itärintamalta)
RussianTUNER

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

viimeksi olen lukenut Tuntemattoman sotilaan. Mielestäni todella hyvä kirja, pitäisi määrätä joka koulussa kaikkien oppilaiden luettavaksi. :P
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

RussianTUNER kirjoitti:viimeksi olen lukenut Tuntemattoman sotilaan. Mielestäni todella hyvä kirja, pitäisi määrätä joka koulussa kaikkien oppilaiden luettavaksi. :P
Tästä olen samaa mieltä...pitkä kuin nälkävuosi mutta joka kerralla vaan paranee :wink:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
LADACAT

Viesti Kirjoittaja LADACAT »

Pelastajat. Tapani Baggen kirjoittama. :wink:
Samara 1.5 -03
Suzuki SX4 -13
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Jokari kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:viimeksi olen lukenut Tuntemattoman sotilaan. Mielestäni todella hyvä kirja, pitäisi määrätä joka koulussa kaikkien oppilaiden luettavaksi. :P
Tästä olen samaa mieltä...pitkä kuin nälkävuosi mutta joka kerralla vaan paranee :wink:

Tuntematon on kyllä paras kirja mitä olen ikinä lukenut. Viimeksi taisin lukea Stephen Kingin Christine'n (intissä on aikaa lukea kirjoja..)
4d sedan

Viesti Kirjoittaja 4d sedan »

Samaran käyttöohjekirja.
komu

Viesti Kirjoittaja komu »

Tuntematon Sotilas
cassu

Viesti Kirjoittaja cassu »

Pari vuotta sitten luin Spede Pasasen elämänkerran. Sen koommin ei ole tullut kirjoja luettua... :roll:
mies

mä en edes muista

Viesti Kirjoittaja mies »

mä en edes muista.todennäköisesti kirjaston kirjoja <
Midi^

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Eipä oo tullu taas vähään aikaan luettua mitään, syksyllä luin tuon Peter Hoegin Lumen Taju, tykkäsin paljon.
Niva-79
2xFiat, 3xAlfa, 1x Lancia
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Minä olen melkein lukutoukka, lopetin eilen Väinö Oinosen lapin yliperällä kirjan. Työn alla nyt Kyösti Sorjosen uuden linnan musta pässi :twisted:
warre 353w sedan,
afrika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja afrika »

alku viikosta loppui jonas gardellin: kummajainen astuu kehiin.. hienoa 70-80 luvun ajankuvaa ruotsista, eipä poikkea juuri omasta eletystä nuoruudesta.
nyt menossa carina rydberg: korkeinta kastia ja pat gilbert: the clash - lontoo liekeissä.
LadaArttu

Viesti Kirjoittaja LadaArttu »

Kirja esitelmä Piti Koulus tehä Opettaja määräsi Kirjan : Fedjasetä Kissa ja koira 8)
Vastaa Viestiin