Onkohan kenenkään lada osallistunut ikinä suomessa järjestettäviin tuning-kilpailuihin? Tai jopa menestynyt? Yleensähän nuo ladojen tuunaukset ovat pienellä rahalla toteutettuja eivätkä kelpaa järjestäjille.
Minäpä v#ttuillakseni ilmotin oman ladan mukaan St-Michel tuninkiin! Tempaus järjestetään Mikkelissä 27.5.06. Saapa nähdä kelpaako esan auto mukaan.. Toisinsanoen onko järjestäjällä "munaa" sanoa että työnnä se ladas "haitariin"..
Jos pääsen mukaan niin moni saa varmasti hyvät naurut!!
Yllättävää kyllä niin varsin moneen näyttelyyn ja kilpailuun pääsee jopa jonon ohi jos vain pokkana ilmoittaa sinne ladan. Ilmeisesti asenteen ja mielikuvat ovat muuttuneet jo sen verran ja muutenkin vaikuttaa sille että ihmisiä kiinnostaa tälläiset autot aina vain enemmän ja enemmän.
Itse ajattelin ilmoittaa tuon omani (kun saan sen valmiiksi) muutamaan vastaavaan tilaisuuteen ja olen melko varma että kiinnostusta ja puhetta tulee herättämään.
Sehän on käsittääkseni vain plussaa jos projektikohde on persoonallisempi valinta kuin se ainainen BMW, Mersu, Opel tai Toyota jotka tuunattuna näyttävät lähes kaikki pääosiltaan samanlaisilta.
Persoonallinen projekti ja rohkeampi erottuminen juuri esimerkiksi ajoneuvon merkin saralla herättää varmasti keskustelua ja kiinnittää ihan eri tavalla huomiota. Onko se sitten enemmän huvittunutta vai sitä rispektiä niin siitä en sitten mene mitään sanomaan koska jokainen pällistelijä tekee omat johtopäätöksensä ajokkia katsellessaan.
Itse olen melkolailla kyllästynyt näihin tuning-näyttelyihin koska kaikki esillä olevat kikottimet näyttävät hyvinkin pitkälti samalta. "Kas, Opel. Kas, tuolla toinen samaa mallia ... Näyttäs olevan samat korisarjat kiinni mutta itse auto on eri värinen... Jaahas - tuolla kolmas. Siinäkin sama korisarja, mutta isommat sumarit. Kuinka omaperäistä..."
oma ladani oli näytillä viime kesänä ahvenistolla radalle.com päivillä... löytyy siitä jopa kuvia bongaa.com:ista. eivät ottaneet maksua siitä vaikka näytille vietiinkin vaikka käsitääkseni tuonne olis joku lippu pitänyt ostaa
reissu meni sinäänsä perseelleen että radalle ei menty paskan perän takia, auton omistaja(eli minä) sammui kun päästi paikanpälle, pallumatkalla auto lopetti lataamisen, rengas puhkesi, pakoputki tippui niin ja vielä sulake rasia paloi
Team perseauki racing kirjoitti:
reissu meni sinäänsä perseelleen että radalle ei menty paskan perän takia, auton omistaja(eli minä) sammui kun päästi paikanpälle, pallumatkalla auto lopetti lataamisen, rengas puhkesi, pakoputki tippui niin ja vielä sulake rasia paloi
Siinä sitä onkin lapsenlapsille kiikkustuolikerrottavaa... "Kun vaari tuninki souhun latalla läks"
Tuo taisi olla niitä sarjassamme ikimuistoisia reissuja
Team perseauki racing kirjoitti:
Siinä sitä onkin lapsenlapsille kiikkustuolikerrottavaa... "Kun vaari tuninki souhun latalla läks"
Tuo taisi olla niitä sarjassamme ikimuistoisia reissuja
niinpä.... jotenkin tuo alkoholi tahtoo vaikuttaa aina reissujen kulkuun. niin pä pysäytettiinhän tuo lada tampereen kohdilla poliisin puolesta, kovasti ehtivät syytä mistä antaa sakko
jooh, olihan se mun punainen 2105 17" alessioilla viimekesäl eurocruisingeis esillä. vieres seisoi kaverin ´03 coupe bemu ja sen veljen audi a4 molemmat korisarjoil ja kromivanteil. mut tuli vaan jotenkin huomattua et ladasta porukat oli enemmän kiinostuneita ku niist kahest muusta autost. salamat räpsytteli itelle aika yllättävää tahtia
miksi lada kerholla ei ole osasto tollasissa america car showssa tms. on niissä toyota club ja muita tollasia?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Oishan oikein hienoa nähdä jossain näyttelyssä lada joka olisi täysi vakio ulkoa päin mutta tekniikka olisi ihan eri maasta
Ja olisihan ihan kiva nähdä joku ulkoa päinkin kunnolla rakennut lada jonka rakentamiseen on suhtauduttu tosissaan eika tähty liekki kuviota konepeltiin paukku pullolla keskellä yötä ja kymmenen promillen humalassa.
kaikkea ei voi koskaan tietää
R.I.P Lada 2104 1700i -96
koitan toteuttaa suunitelman ens pääsiäiseks oman latan suhteen. et jos vaik sais sen farkun sinne näyttelyyn. mut ois myös kiva jos ne ihmiset joilla on samarat ja 110 ladat, ottai vaik vähän mallii itänaapurista niiten suhteen, ainahan sielt vois tilata vaik jonkun hienomman korisarjan tai jotain sellaista....
jos Ladakerho pystyy ensi pääsiäiseksi järjestämään näyttelyyn Hesaan tilaa niin täältä yritetään yksi Lada rakentaa nätiksi siihen mennessä. Hifien puolesta enimmäkseen, eli kontin kansi auki ollaan esillä.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
olin hesassa yhen cosworth miehen juttusilla ja se sano että oli hankala päästä yksityisenä sinne mutta jos ois ollu joku kerho tai firma niin ois päässy paremmille paikoille