Monta kertaa poliisi-setä/täti on pysäyttänyt sinut?
Eipä oo muakaan pysäytetty ikinä. Alfalla kerran puhallusratsiaan oon ajanu, siinä se.
Onneks oli sierra eikä oma seiska

Sama homma, toisena päivänä siitä kun sain kortin niin mutsin sierralla peuraa päinarpati kirjoitti:Kerran on tarvinnu soittaa ite kun peura hyppäs eteen, autona vielä lainassa ollut sorsa ooppeli.......

Sielläpä muuten taustalla juurikin se kovan onnen sierraarpati kirjoitti: Tuosta löytyy jo kuvakin netistä (Copyright by VV)On se ruma kun ei o vielä ehtiny maalata/fiksata
![]()
http://www.gruppofiatfinlandia.fi/rompk04/Dscf0108.jpg

Niva-79
2xFiat, 3xAlfa, 1x Lancia
2xFiat, 3xAlfa, 1x Lancia
joo oli meidänki kylillä viime kesänä poliiseilla aikamoinen kiinnostus tuota punaista panolaista kohtaan.. se on sen verran kova ääninen ja ulkonäkökin lie kiihottanuzetagi kirjoitti:
Tuolla kun hurruuttelin aikoinaan niin vähän väliähän ne oli pysäyttelemässä milloin kysyivät papeita ja välillä oli pilli suussa.

Pitäs varmaan skaalaa vähän lisätä.Jos on ajo kokemusta yli 20v yleensä on ratsattu yli kymmenen kertaa.
Kiinni oon jäänny.Kerran kortitta ja ilman katsastusta ajosta sakot,loppui sakkolapun tila kesken vikalistaan.Jarrut toimi yhdessä pyörässä,katsastus kolme vuotta vanha (FIAT.770 )Renkaat kaikki sakkomallia.Ym.Muuten on selvinnyt aika vähällä ,sakot pysäköinistä,punasia päin ajosta ja kerran yli nopeudesta.muutama huomautus liiasta vaudista.
Jos teksti horjuu olen kännissä,tai sitten en.
Viimeksi sakot sain poliisi tytöltä
Kiinni oon jäänny.Kerran kortitta ja ilman katsastusta ajosta sakot,loppui sakkolapun tila kesken vikalistaan.Jarrut toimi yhdessä pyörässä,katsastus kolme vuotta vanha (FIAT.770 )Renkaat kaikki sakkomallia.Ym.Muuten on selvinnyt aika vähällä ,sakot pysäköinistä,punasia päin ajosta ja kerran yli nopeudesta.muutama huomautus liiasta vaudista.
Jos teksti horjuu olen kännissä,tai sitten en.
Viimeksi sakot sain poliisi tytöltä

Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6