Lähti muuten hienosti suoraa ku sai akkuun virtaa, painoa piti lisätä kun muuten sutii koko ajan kun ei pito riitä. UAZilla piti hinata alkuun kun oli talven aikana vähän vajonnut maahan.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
kannattaisi melkein tehdä jostain tynnyrin puolikkaasta tai vanhasta takaluukusta kiinteä seinä tuohon lavan eteen
ei tarvitsisi aina viritellä jotain ja pysyisi hyttikin kuivempana
Millin peltikin maksaa 20€ arkki eli kaksi neliötä, mutta jos se tuntuu kalliilta voi ehkä kysellä purkutyömailta kattopeltiä. Sitä saattaa saada poisvienti hintaan.
näissähän on taas se hakemisen vaiva
käsittääkseni farmilla toimitaan pitkälti sen varassa mitä sattuu olemaan
hintahan ei ole ratkaiseva vaan periaate
miksi ostaa jos itseltä löytyy jotain mistä voi soveltaa
(itse toimin paljolti samoin tosin rata ladaan mennyt jo 17senttiä )
Viimeksi muokannut pressa, 30.4.2006 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joo tota tehdään aika pitkälti nollabudjetilla. sain tossa kaikkia kaatopaikalle meneviä ladan osia ja sain niistä ilmeisesti tuunattua yhden ehjän laturin, ainakin akku piti varauksensa.
jos joku tietää paikan lähistöltä mistä saisi purettua kattopeltiä edullisesti, niin hihkaiskoon mulle, sille olisi käyttöä ihan muutenkin!
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
ilkkahy kirjoitti:Ei millään pahala, mutta tuossa on kyllä semmoista neekerimeininkiä jota henk kohtaisesti en pahemmin arvosta..
joo eihän toi ollu pahalla ollenkaa, neekerimeininki kuulostaa kivalta
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
tänään tuunasin taakse kunnon pyörät, josko pito vähän paranee ja kyl tollaset leveet kumit kuuluu tuning autoon. eli pistin vanhat rallipyörät 185/70VR13.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
projekti jopa eteni tänään hieman, sain tuunattua autoon myöskin etupuskurin mallia 2105, ennestään ei mitään puskuria ollutkaan, kun se oli jo tuunattu pois. sopivia kiinnitys pultteja ei tahtonut löytyä, yllätyksekseni kiinitysraudoissa ei ollutkaan kierrettä vaan piti vielä löytää mutteritkin. Nyt HCPU:sta tuli enemmän auton näköinen kun on puskuritkin.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)