larssi21074 kirjoitti:Yksi paikka jossa ei kannata tarjota ladaa vaihtoon on kouvola. Kyselin kerran siellä käydessäni, että kuinka autokauppa on sujunut ladan osalta. Vastaus oli:
Ei niitä paskoja kukaan osta, eikä niitä voi vaihossakaan ottaa kun kukaan niitä ei osta. Tuolla seisoo yks 110 lumihangessa joka on ollu siellä jo puol vuotta, menin siitä vielä hyvittämään 2000€..
Eroja nähkääs löytyy tältä alalta.
Huoh, kuulostaa niiiiiin tutulta.. En tiiä pitäskö itkeä vai nauraa Kouvolan Deltalle -teenpä sitten molempia
Delta-mopedi on venäläinen/latvialainen mopo. Onkohan toi alunperin originaali suunnitelmatalouden huippuneuvostotuote vai myöhempää postmodernia kapitalistista hapatusta, tätä en tiedä
Kaverilla on tollainen Delta-mopo virontuontina, siellä niitä myytiin 90-luvulla, enää ei ole ottanut silmään.
jaa, sitä en osaa sanoa. Täytyy kysellä onko yleensä koko mopoa enää olemassa, kun tulee kylässä käytyä (Keski-Suomessa). Oli ainakin viimeksi nähtyäni viime kesänä vielä pojan käytössä.
Äkkiä katsottuna käytetyistä ajokuntoisesta Delta-mopoista pyydetään Virossa alkaen 1800 kruunua. (n.120€)
Hiljaista on Delta-Auton suunnasta, pari päivää vielä aikaa vastata kirjelmään.
Noin muuten tämä aihe näyttää saavan aika mukavasti lukukertoja, kohtapuoliin 7000 lukijaa reilussa viikossa ei ole paha. Näköjään linkki on päätynyt myös muille foorumeille - mikäs sen parempaa kuin tiedottaminen asiasta.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Jos lukutiheys säilyy yhtä korkeana yhtä korkeana niin muutaman kuukauden päästä asiasta tietää koko Suomen kansa.Ei luulisi Delta-Autolla olevan varaa moiseen.Mitenkähän muun merkkisten autojen omistajat suhtautuvat asiaan.Luottamus kun menetetään vain kerran ja asiakkaat äänestävät jaloillaan menemällä toiseen autokauppaan.
Niin no kyllä ainakin hyviin tapoihin kuuluu ainakin jotakin vastata. Luulisi nyt jonkinlaista huolta asiakkaistaan Deltallakin on.. Tullut keskusteltua tästä asiasta foorumin ulkopuolellakin ja on herättänyt yleisesti suurta hämmennystä. Tuntuu ettei Delta-autolla on mitään vastuuta kaupoistaan ja markkinoinnistaan..
toisaalta sen yhden kerran kun on tullut tuolla Jäken Deltassa vierailtua, päällimmäisenä jäi mieleen ylimielisyys asiakasta kohtaan. Tämä on tosin tuttua kyllä muistakin "merkkiliikkeistä".
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
amiraali3 kirjoitti:eihän ne "merkkiliikkeeissä"mitään ylimielisiä ole kunhan ostovoimaa löytyy.ei parane mennä delttaan kipeenä,eikä köyhän näköisenä...
mitäs minä siellä Deltassa tekisin ylipäätänsä Voihan siellä tietysti käydä talvella lämmittelemässä. Latapisnekset hoidetaan muualla.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
tuli muuten mieleeni, kun jokuisia vuosia takaperin työskentelin eräässä firmassa myyntitehtävissä,ja lähestyin ko.autoliiketta,oli suhtautuminen todella ylimielistä minua kohtaan.vaikka allani sattui olemaan edustamani yrityksen omistama,silloin jopa uusi Fiat brava ja niitäkin oli useampi edustamallani yhtiöllä...Toiset vain osaa tuon kaupankäynnin ilmeisen yksipuolisesti.mutta eipä tainnut siihen yritykseen fiattejakaan solkenaan mennä.
Taitaa olla Delta-autolle vähän pakko kyykyttää asiakasta noissa takuu yms. asioissa tai on konkurssissa kohta koko firma. esim. myynnin vetonaulaksi hankittu KIA voi muuten olla oikea rahareikä tuon 5v takuunsa ansiosta.