Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

samarai kirjoitti:Edellisenä viikonloppuna Tartossa bongattu nätti "coupe-Mosse":

http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... 2_0244.JPG

http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... 2_0245.JPG
oisit tuonu ton tullessas, toi izh-2125 on yksi maailman kauneimpia autoja
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mikko K

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

terästyttö kirjoitti:tuli sen verran matkaa anjalankoskelle romuralliin, että ehti nähdä kiitettävän määrän laatu autoja, paikan päällä kolme kanttilamppua ja yks kultainen nappis :D kolmesssa kerhon leima, kouvolan keskustassa beige nappis, matkalla lahteen kanttilamppu josta morjestettiin jopa takaisin ja jämsässä punainen kanttilamppu täynnä nuorisoo ja sieltä vasta morjestettiinkin :D Muitakin lähinnä kanttilamppuja oli liikenteessä yllättävän paljon.. Etelässä päin ladoja tuntuu riittävän, toista se on täällä ylempänä, olis pitänyt tuoda muutama matkamuistoksi :D
Jaa. Minä olen sitä mieltä että Jämsä on Ladojen sydän. 2 kertaa vuoden sisällä käynyt ja joka toinen melkein oli Lada.
Mulle ei koskaan morjesteta takaisin, prkl :twisted:
4d sedan

Viesti Kirjoittaja 4d sedan »

Kouvola-Kotka välillä olen muutaman kerran bongannut punaisen Samaran, jossa on kerhotarra tuulilasin ylälaidassa keskellä. Tämän viikon keskiviikolta on edellinen havainto, oli menossa alkuillasta Kouvolaan päin. Ei morjestanut takaisin ehkäpä siksi, että olin liikkeellä työkalulla enkä Ladalla.
terästyttö

Viesti Kirjoittaja terästyttö »

Mikko K kirjoitti: Jaa. Minä olen sitä mieltä että Jämsä on Ladojen sydän. 2 kertaa vuoden sisällä käynyt ja joka toinen melkein oli Lada.
Mulle ei koskaan morjesteta takaisin, prkl :twisted:
Täytyy varmaan meikäläisenkin avata sitten silmät :)

Tänään näin mäntän keskustassa keltaisen nappiksen, josta oli katto jäänyt matkalle, eli avoauton/ladan, kuinka se nyt pitääkin sanoa.. Hieno oli tänäkin vuonna, nyt sitten on kai kesä tullut :D
pajavasara

Viesti Kirjoittaja pajavasara »

eilen bongattu oulus illalla valkonen niva ja lapanen oli pystös liekkö kerholaisia en tiiä
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Karvalada oli taas tänä vappuna Tampereen keskustassa.

Lisäksi siellä näkyi yksi kerhotarrallinen samara.

Kun menin kaverin luo Pirkkalan Kurikkaan perässä ajoi kerhotarrallinen 110 farmari, aattelin että on joku tuttu ja himmailin ja yritin tiirailla ja päästin lopulta ohi, niin ihan vieras perhe ja ne meni siihen kaverin naapuriin. Pysähdyin toivottamaan hauskaa vappua.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Olisko ollu Jokari tänään klo: 19.30, nousemassa moottoritieltä ramppia pitkin Hyväntuulentielle. Saman värinen Lata ainakin ja kerhotarralla varustettu. Oli niin pikainen näköhavainto etten ole varma :?: :?
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

BA3 kirjoitti:Olisko ollu Jokari tänään klo: 19.30, nousemassa moottoritieltä ramppia pitkin Hyväntuulentielle. Saman värinen Lata ainakin ja kerhotarralla varustettu. Oli niin pikainen näköhavainto etten ole varma :?: :?
Enpä ollu minä, ladassa oli vielä tuohon aikaan eturenkaat irti ja keula pukeilla :D
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Porissa mobilistien vappuajojen parkissa bongattu 2 ladaa, nappis ja kanttilamppu muiden "näyttelyautojen" keskellä. Kummassakaan ei ollut kerhotarraa.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Lahna

Viesti Kirjoittaja Lahna »

Vanja-eno bongattu mersun ratissa Prisman ja mc donaldsin valoissa.
Ladaton!!!
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti
Mikko_PKP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko_PKP »

Hämeenpuistossa tänään n. klo 10 aamulla sininen kanttilamppu-sedan, peräpeilissä mustaa, ja kerhotarra takalasissa sekä takasivuikkunassa.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
aon

Viesti Kirjoittaja aon »

Tänään Porissa noin 11:30, taisi olla Eteläpuistossa, punainen suomimaskillinen Samara, kerhotarra takaluukussa. Rekisteritunnuksen unohdin jo :(
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
dJONY

Viesti Kirjoittaja dJONY »

terästyttö kirjoitti:tuli sen verran matkaa anjalankoskelle romuralliin, että ehti nähdä kiitettävän määrän laatu autoja, paikan päällä kolme kanttilamppua ja yks kultainen nappis :D kolmesssa kerhon leima, kouvolan keskustassa beige nappis, matkalla lahteen kanttilamppu josta morjestettiin jopa takaisin ja jämsässä punainen kanttilamppu täynnä nuorisoo ja sieltä vasta morjestettiinkin :D Muitakin lähinnä kanttilamppuja oli liikenteessä yllättävän paljon.. Etelässä päin ladoja tuntuu riittävän, toista se on täällä ylempänä, olis pitänyt tuoda muutama matkamuistoksi :D
Teikäläisellä on ihan nätti nappis... Mikäli oiken auton tunnistin?

Iten olin siellä tien poskessa parkissa... Enkä itse tapahtumaan jaksanut maksaa, ja olin vain kaffeella parin kaverin kanssa Nesteellä. Taisi olla BA3 siinä lasin takana terassilla kaljalla muijansa kanssa?
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

dJONY kirjoitti:
Iten olin siellä tien poskessa parkissa... Enkä itse tapahtumaan jaksanut maksaa, ja olin vain kaffeella parin kaverin kanssa Nesteellä. Taisi olla BA3 siinä lasin takana terassilla kaljalla muijansa kanssa?
Näit aivan oikein :wink: Oli sen verran lämmin päivä että rupesi janottamaan... Ja vielä kun päästiin paikalle Jokarin Luxus kyydissä, niin pääsi Rakas Vaimonikin nauttimaan muutaman siiderin :wink:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Vastaa Viestiin