Osian hintoja Venäjällä??
- Lada-Jussi
olisko nyt myöskin aika lopettaa orkkisklassikoiden tuhoaminen liikenne käytössä ja aletaan ajamaan autoilla mihin vielä saa normaalisti varaosia!!
Corollat on hyviä käyttöautoja ja onhan noita uudehkoja Ladojakin tarjolla. Tehokkaan takavedon hakijalle löytyy edullisia Omegoja ja Bemareita.
Corollat on hyviä käyttöautoja ja onhan noita uudehkoja Ladojakin tarjolla. Tehokkaan takavedon hakijalle löytyy edullisia Omegoja ja Bemareita.

- larssi21074
En henkilökohtaisesti ole huolissani siitä että ladoja pidetään yhä käyttöautona suomessa. Osia tulee kyllä saamaan jatkossakin ja ladaan saa varmasti paremmin alkuperäisiä osia kuin esim 15vuotta vanhoihin japseihin.Lada-Jussi kirjoitti:olisko nyt myöskin aika lopettaa orkkisklassikoiden tuhoaminen liikenne käytössä ja aletaan ajamaan autoilla mihin vielä saa normaalisti varaosia!!
Ladasta ei muutamia poikkeusmalleja lukuunottamatta tule harvinaisuuksia. Autoa sentään on tehty miljoonia kappaleita ja tehdään edelleen.
Enkä todellakaan halua moittia sitä jos joku ei jaksa roudata osia pienellä provisiolla venäjältä autolasteittain. Se on kuitenkin aikaa vievää hommaa ja mielestäni silkkaa hyväntekeväisyyttä. Itse en ikinä ole bisnesmielessä osia kuljetellut, itselle olen tuonut ja haen edelleenkin. Myös tutuille olen joskus tuonut. Silti ei tulisi mieleenkään alkaa niitä enempiä kuljettelemaan ja sillä itseäni "ressoomaan".
Kuitenkin monessa tapauksessa kiittämättömyys on palkkana ja aletaan jopa pyytelemään tuoduille osille takuuta!
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
joo, näin just mäkin ajattelen. Diakoniatyötä tehdään Venäjän suuntaan- ei sieltä tännepäinlarssi21074 kirjoitti:
Enkä todellakaan halua moittia sitä jos joku ei jaksa roudata osia pienellä provisiolla venäjältä autolasteittain. Se on kuitenkin aikaa vievää hommaa ja mielestäni silkkaa hyväntekeväisyyttä. Itse en ikinä ole bisnesmielessä osia kuljetellut, itselle olen tuonut ja haen edelleenkin. Myös tutuille olen joskus tuonut. Silti ei tulisi mieleenkään alkaa niitä enempiä kuljettelemaan ja sillä itseäni "ressoomaan".
Kuitenkin monessa tapauksessa kiittämättömyys on palkkana ja aletaan jopa pyytelemään tuoduille osille takuuta!

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Toi kaveri joka mulle tuo osia antaa niille kolmen kuukauden takuun jonka itsekin niille saa. Ilmansuodattimia lukuunottamatta mitään ei ole koskaan tarvinnut palauttaa. Joskus on tullut vääriä osia mutta ne on jäänyt omaan hyllyyn varalle tai olen kaupitellut ne eteenpäin.larssi21074 kirjoitti:ja aletaan jopa pyytelemään tuoduille osille takuuta!
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
AI kirjoitti:Toi kaveri joka mulle tuo osia antaa niille kolmen kuukauden takuun jonka itsekin niille saa. Ilmansuodattimia lukuunottamatta mitään ei ole koskaan tarvinnut palauttaa. Joskus on tullut vääriä osia mutta ne on jäänyt omaan hyllyyn varalle tai olen kaupitellut ne eteenpäin.larssi21074 kirjoitti:ja aletaan jopa pyytelemään tuoduille osille takuuta!

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
Olen aina osaa myydessä luvannut seuraavaa: Jos osa on viallinen eli se ei käy tai toimi niin vaihdan sen uuteen/palautan rahat.
Jos osa on hajonnut alle 1kk käytön, olen sen korvannut uudella/palauttanut rahat.
Harvoin (2 kertaa) olen joutunut noin toimimaan. Mielestäni tämä on harrastus (aikaaviepä) mutta kiva sellainen. Jos joku haluaa tästä tehdä vaikean niin: Be my quest (siitä vaan ihan vapaasti).
Nyt loppu mun jurinat tähän tästä aiheesta.
Jos osa on hajonnut alle 1kk käytön, olen sen korvannut uudella/palauttanut rahat.
Harvoin (2 kertaa) olen joutunut noin toimimaan. Mielestäni tämä on harrastus (aikaaviepä) mutta kiva sellainen. Jos joku haluaa tästä tehdä vaikean niin: Be my quest (siitä vaan ihan vapaasti).
Nyt loppu mun jurinat tähän tästä aiheesta.
Lada rules
Kuitenkin monessa tapauksessa kiittämättömyys on palkkana ja aletaan jopa pyytelemään tuoduille osille takuuta![/quote]
No olisiko nyt tässä vaiheessa hyvä hiukan miettiä... Takuuta vaaditan
Hakekaa siinä tapauksessa osat Delta autosta ryöstöhintaan. Mutta jos joku viitsii tuoda osia Venäjältä, piinaavan jonotuksen, viisumimaksujen, auton vakuutus maksujen, ym. maksujen lisäksi. Niin olkaa jummijammi kiitollisia ja älkää pienistä valittako
Ei nämä kerhoveljet jotka meille osat toimittaa, pääse helpolla ja eivät TODELLAKAAN pääse rikastumaan tuossa hommassa

No olisiko nyt tässä vaiheessa hyvä hiukan miettiä... Takuuta vaaditan

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
No olisiko nyt tässä vaiheessa hyvä hiukan miettiä... Takuuta vaaditanBA3 kirjoitti:Kuitenkin monessa tapauksessa kiittämättömyys on palkkana ja aletaan jopa pyytelemään tuoduille osille takuuta!

Juuri näin, kaiken narinan ja muun jälkeen osientuojille toivottavasti jäisi kuitenkin hyvä mieli päällimmäiseksi tuosta toiminnasta. Ja kuten sanottua, itse olen valmis maksamaan myös hieman nykyisiä hintoja suurempia summia venäjältä tuoduista osista sillä ne ovat todellakin sen arvoisia. Delta-Autoon en mene ryöstettäväksi, mieluummin tuen suoraan yksityisiä henkilöitä enkä anna rahojani suuren yhtiön ja verottajan pohjattomiin taskuihin. Jatkukoon tämä osabisnes niiden osalta tulevaisuudessakin ketkä katsovat haluavansa tehdä sitä. Vaikka edellisessä viestissä suhtauduin vähän nihkeästi noihin lopettamispuheisiin, niin olen todellakin suuren kiitoksen velkaa kaikista niistä osista joitan olen kauttanne saanut (Pöhö-Andrei & RTJN65 + muutama muukin). Kunhan tuo rajasählinki taas helpottaa niin eiköhän tässä päästä taas jaloilleen?
Ketkä eivät ole tyytyväisä venäjältä tuotuihin osiin ja niiden hintoihin menköön delta-autoon asioimaan.
-
Tämä pelleily nyt jokatapauksessa riittää minulle. Keskityn vaikka siihen villasukan kudontaan jatkossa mutta nämä kuviot saa minun puolesta riittää.
Olen kyrpiintynyt tähän touhuun niin huolelisesti että saa kyllä melko nätisti pyytää jos meinaa että minä tuon osia tullessani ja varsinkin nitä alan lähettelemään. Jos näin jossain mielenhäiriössä tulen tekemään on lähtömaksu vähintään sata (100€) euroa ja kasvaa kertoimella 2 tavaran arvoon nähden. Tämä maksetaan etukäteen ja luonnollisesti palautan loput mitä en onnistu kuluttamaan. Eli varmasti palautuu asiallinen summa. Sen jälkeen minua ei hetkauta yhtään tilanne että tavaraa tilataan mutta sitten sanotaankin että enpäs minä sita tarvitsekkaan kun myin auton pois, se auto olikin hapan, kiinnostus loppui jne jne. Minulla on ja myös jää vähintään se satanen ja tavarat jotka voi sitten vaikka myydä venäjälle takaisin tai käytää maalitauluina värikuulataisteluissa.
Suosittelen kuitenkin jatkossa kaikkia kääntymään allekirjoituksessa olevien yritysten hoiviin. He palvelevat Teitä hyvin ja niin takuut kuin toimitukset pelaa huomattavasti paljon paremmin kuin näin pöytälaatikosta toimien.
Olen kyrpiintynyt tähän touhuun niin huolelisesti että saa kyllä melko nätisti pyytää jos meinaa että minä tuon osia tullessani ja varsinkin nitä alan lähettelemään. Jos näin jossain mielenhäiriössä tulen tekemään on lähtömaksu vähintään sata (100€) euroa ja kasvaa kertoimella 2 tavaran arvoon nähden. Tämä maksetaan etukäteen ja luonnollisesti palautan loput mitä en onnistu kuluttamaan. Eli varmasti palautuu asiallinen summa. Sen jälkeen minua ei hetkauta yhtään tilanne että tavaraa tilataan mutta sitten sanotaankin että enpäs minä sita tarvitsekkaan kun myin auton pois, se auto olikin hapan, kiinnostus loppui jne jne. Minulla on ja myös jää vähintään se satanen ja tavarat jotka voi sitten vaikka myydä venäjälle takaisin tai käytää maalitauluina värikuulataisteluissa.
Suosittelen kuitenkin jatkossa kaikkia kääntymään allekirjoituksessa olevien yritysten hoiviin. He palvelevat Teitä hyvin ja niin takuut kuin toimitukset pelaa huomattavasti paljon paremmin kuin näin pöytälaatikosta toimien.
- TOVERI NIVA
- Viesti:

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
Harmillista tämä tämmöinen... vielä enemmän harmittaa että mun aloittama topicci aloitti jutustelun. Tietysti olisi varmaan tullut esiin muualla nämä asiat.
Nyt sitten että "tilaamani" osat ovat tulleet... toimintaan olen todella tyytyväinen ja osat olivat ne mitä halusinkin ja hyvän näköisiä muutenkin..
mitä nyt uudet yleensä
kytkinlevyä ei tarvinnutkaan vaihtaa joten jää varastoon. kytkimen työsylinterin mukana tuli pääsylkky joka myös menee varastoon. Nivan kumien mukana tuli moottorin korvat nämäkin menevät nurkkaan... hintaa tuli mutta tyytyväinen täytyy olla.... Kiitos ja Kumarrus vaan hakijalle todella hienoa tämmöinen toiminta... (vaikka hakija ei varmaan täällä vierailekaan)
Nyt sitten että "tilaamani" osat ovat tulleet... toimintaan olen todella tyytyväinen ja osat olivat ne mitä halusinkin ja hyvän näköisiä muutenkin..

- Lada Scandinavia
Täällä Suomessa on noita paluumuuttajia jotka käyvät kotomaassa(Venäjällä) silloin tällöin. Minulle tuovat osia, mitä tahdon. Viimeeksi tuli 2105:sen uudet takavalot (kuoret) ja pitkiä pyöränpultteja. Ovat kertoneet, että Venäjällä osien hinnat vaihtelee paljonkin ja siksi siellä paikalliset ja nämä paluumuuttajat tietävät mistä edullisemmin saa ja kunnollisia. Myöskin siellä voidaan myydä Suomalaiselle turistille varaosia esim. vesiletku joka hajoo parin päivän päästä (tavallista kumia) tai laturi joka näyttää uudelta mutta ei tule koskaan latamaan. Tarvii muistaa, että aikoinaan Virossa mustamäen torilla huiputettiin Suomalaisia ostajia raakasti ja nämä olivat Venäläisiä huijareita. Venäjällä on edelleen paljon huijareita ja sitä ei Suomalainen tiedä tai osaa varoa, kun ostaa tavaraa. Esim. Pöhö on ostanut osia luotettavasta paikasta ja hänellä on kokemusta ja tietoa mistä ostaa. Satunnaista matkailijaa on helppo vetää nenästä.