Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
-
bongattu vm.71 armeijan vanha gaz erittäin siisti ja ruosteeton... (naapurit osti mettäautoks sellasen) (poistettu rekisteristä ja seissyt tallissa useamman vuoden)
EDIT: kuva tästä kyseisestä pelistä

*klikkaa kuva isommaksi*
EDIT: kuva tästä kyseisestä pelistä

*klikkaa kuva isommaksi*
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
- Lada-Jussi
aamulla moottoritiellä ohi ajoi Lada 110 HB festival 16v, ei sitä muuten olis mallia niin hyvin tunnistanut, mutta olikin siskon mies autoineen liikenteessä!!

Oli kyllä, ja taisin nähdä sinutkin, kun kiinnitin huomiota samannäköiseen nappikseen kuin itselläni. En lopulta morjestellut, koska näytit katselevan muualle.aon kirjoitti:Olikohan Yogi vai joku muu punaisella nappiksella noin 16:15 siellä jossain linja-autoaseman lähistöllä Porissa (mä mitään katujennimiä tiedä)
Niin, ja vähän tuon jälkeen oli valoissa takana punainen/pohjamaalinharmaa wartburg 353 avoauto

21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Joo, täytyi koittaa osua liikenneympyrään ja oli molemmat kädet käytössä niin en sitten itsekään ruvennut huitomaanYogi kirjoitti:Oli kyllä, ja taisin nähdä sinutkin, kun kiinnitin huomiota samannäköiseen nappikseen kuin itselläni. En lopulta morjestellut, koska näytit katselevan muualle.Kerhotarraa ei näkynyt, kun katsoin taakse...

Tarraa ei ole, eikä tämä näy kovin pitkälle:

Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Joku zili ilmeisesti matkalla Kalkusta uudelle omistajalleen oli hyytynyt Sasinmäkeen. Bongaus suoritettu aamuyöstä puol neljä. Klo 13 jälkeen oli kyseinen kulkine siirtynyt pois, mutta mahdollinen näköhavainto siitä on Mahnala-Timi ja Viljakkalan tienhaarojen välistä, itse käännyin ensin mainituista niin en päässyt näkemään tarpeeksi läheltä oliko se se. Eli siis se olisi muutaman kilometrin edennyt, mutta taas tien laidassa. Joku ukko siellä liikkui ja sen perässä pysäkillä oli SA-INT värinen linja-auto.
EDIT: Olikin Ural. Oli sen verran pimeää etten nähnyt, mutta näin mulle sanottiin offipalstalla.
EDIT: Olikin Ural. Oli sen verran pimeää etten nähnyt, mutta näin mulle sanottiin offipalstalla.
Viimeksi muokannut Nonnis, 13.5.2006 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Reippaina käymme rekkain alle 

Jeltsin kirjoitti:Melkonen letka oli pyöräilijöitä,näkkimistön ylämäessä varmaan jalat "hieman" hapottiKimmo86 kirjoitti:Jeltsin bongattu eilen puoliltapäivin Valkeala-Vuohijärvi välillä, samoin kuin sininen 2105 ja Samara 5d ja 110 HB. Oltiin intin polkupyörämarssilla niin oli hyvin aikaa bongailla Ladoja
Joo-o, lupaan kyllä tarjota kahvit sille kuka jaksaa polkea tuon mäen ylös asti intin pyörällä