jta kirjoitti:Äärimmäisen mahtavia vastauksia taas täällä. Eihän tämä foorumi ehkä noille merkeille ole suunnattu mutta tuskinpa täällä on kielletty muistakin merkeistä keskustelu.
Ja tuskin täällä on kellään henkilökohtasesti sinua vastaan mitään RussianTUNER.
Mutta jos se tankki on paljonkin ruosteessa niin ehkä helpoimmalla pääsee kun vaihtaa koko tankin. (siis uuteen samanlaiseen eikä muovikanisteriin

) Ite oon yhen perämoottorin tankin puhdistanu silleen että vähän bensaa tankkiin ja kourallinen pikku muttereita sinne ja kovaa ravistusta. Pari kertaa tuon jälkiin sitten huuhtelin bensalla sen.
Ja mikäli mahdollista siihen corollaan niin uusi virtalukko mikäli vanhasta ei kalua tule.
Täytyy näyttää kaverille nää kaksi viimeisintä ja järkevää&fiksua vastausta. Jos olis apua edes hieman, kun ei tahdo löytyä ruosteetonta tankkia enää noin vanhaan autoon.
Eipä tuu kalua vanhasta, siihen sain jo kaverilta vastauksen ja lupasi tulla tekemään asennukset päävirtakytkimelle&nappistartille. Täytyy vaan hommata paksua kaapelia. Ei sama kaveri kuin kenen tankista on kyse.
tolstoi kirjoitti:Huhujen mukaan jotkut on putsannu tankkeja sitomalla kiinni betonimyllyyn. Hiekkaa sisälle tankkiin ja mylly pyörimään vaikka pariks tunniks, niin rupee olemaan puhdasta. Hengityilmapulloja putsataan samalla tekniikalla, paitsi yleensä rakennetaan esim. vanhasta mankelista nk. tumbler, jossa pullo pyörii kahden telan päällä hiekkaa sisällä. Jotenkin luulen että jos käsipelillä rupee heiluttelemaan tankkia, jossa on vaikka 10 kg hiekkaa, niin valmista tulee jossain puolen minuutin kohdalla. Nimittäin tekijästä.
En ole kuullut että kovin toimivaa tankin pinnotusainetta olisi olemassa.
Mäkin olen usein kysellyt vieraiden merkkien asioita kahdesta syystä:
-Melkein kaikki neuvot on sovellettavissa myös Ladaan
-Tällä foorumilla kyselyihin myös vastataan ja yleensä melko asiantuntevasti.
Tuo betonimyllyjuttu vois olla melko kätevä. Niinkuin jo sanoin, näytän nää hänelle kenen tankista on kyse, jos vaikka auttais.
Siinähän ne tuli, jotkut vaan ei ilmeisesti pidä siitä että täällä kysytään muistakin kuin Ladoista. Ja nämä kumpikin mitä kysyin ovat sovellettavissa Ladaan, ei vaan nyt ole kummassakaan alkujaan Ladasta.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com