löytyiskö autoista pitävää NAISTA ja plussaa on vielä jos tykkää
neukku-autoista ...miehelle E-Suomesta
olen tällainen tavallinen autoista pitävä hemmo...iällä/koolla/mallilla
ei niin väliä... pistäs YV
mä voisin laittaa samanlaisen ilmoituksen haasteeksi, tosin mä edellytän naiselta kaunista ulkomuotoa*, kiinnostusta kotitöihin ja ymmärrystä Ladoja yms neukkubiilejä kohtaan.
*makuasia, miss suomi kilpailujen osallistujien on turha vaivautua
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti: tosin mä edellytän naiselta kaunista ulkomuotoa*,
*makuasia, miss suomi kilpailujen osallistujien on turha vaivautua
Eli isoja tissejä?
ei ehkä niitä niinkään, voi olla pienempiäkin, mut missit on yleensä liian tekemällä tehtyjä, ei ne ole oikeita ihmisiä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis kirjoitti:Kyllä mä oon tällä foorumilla melkein ainut mutta en ihan joten toivoa ei kannata heittää
jahas.. kun tietäs ketkä ne muut NAISET on.. ladamimmi?
hieman HERROILLE selvennystä miss=ei tarkoittanut MISSI vaan neiti... tuohon maitorauhas keskusteluun en ota kantaa kun tääl on 13 wee..ladistin-alkuja
KRAzis-TI kirjoitti: löytyiskö autoista pitävää NAISTA ja plussaa on vielä jos tykkää
Olet 13-wee ja etsit naista? Jos etsisit vielä tyttöä.
KRAzis-TI kirjoitti: löytyiskö autoista pitävää NAISTA ja plussaa on vielä jos tykkää
tää hemmo tarkottaa että ei puhuta niin härskejä kun tääl foorumilla pyörii nuorta porukkaa
tää hemmo tarkottaa että ei puhuta niin härskejä kun tääl foorumilla pyörii nuorta porukkaa
Niimpäs olikin, kun tarkemmin luki. Pyydän anteeksi kirjoitustani.
Niin ja nikin perusteella ei voi kyllä täälläkään ennustaa keskustelijan sukupuolta. Handestakin tulee lähinnä mieleen Hande Nurmio - tunnetaan paremmin ehkä "Tuomari Nurmiona".
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»