OSmo kirjoitti:Kyllä sille napille voi suorankin virran vetää, mutta jos et tee kaikille virtalukon takana oleville johdoille omaa päävirtakytkintä niin täytyy se avain silti työntää sinne virtalukkoon ja kääntää sähköt päälle..
Entä jos laittaa kaikki yhelle kytkimelle?? onistuisko?
vähän meinasinkin että yhdellä kytkimellä, eli onnistuu.
ok. parin viikon päästä pääsen taas ladaa laittaan niin toivotaan et nyt sais sen nappi startin toimiin!
oisko viel jotain vihjeitä miten ne johot saa yhelle liittimelle ku eikös sieltä tuu useampi piuha?
Lada poweria!
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana) Ladagalleriassa
Senverran täytyy sanoo että tuo koetuskynä on autosähköissä parempi väline ku yleismittari. Jos siellä on joku puolijohtava liitos välissä ni yleismittari voi näyttää että 12v ja hyvä se toimii mittarin mukaan mutta koetuskynä ei pala ku kunnollisilla liitoksilla koska se kuormittaa.
Nonniin nyt on ladassa nappistartti!
Sieltä virtalukolta tuli 5 johtoa. 1 oli startin heräte ja kahteen tuli jatkuva virta. Laitoin ne kaksi jatkuva virtasta yhteen ja toiselle puolelle katkasijaa startti napille hyppy piuhan ja kaksi muuta johtoa. Napin toiselle puolelle startin herätteen ja hyvin toimii!!
Lada poweria!
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana) Ladagalleriassa