Sergy kirjoitti:Tänään tossa klo 15-16 välil tuli vastaan vaalea (oisko beige) 2107 tiellä N:15 Valkealan ABC:n kohal. Ite tuli SA-Int mallisel Atego Mersul, kuski jopa moikkas, ja takalasis oli selvästi ladakerhon tarra
Jep! Tapana on moikkailla Vekaran kuorma-autoille, koska itsekin olin siellä vuoden (ja autojen numerot suunnilleen muistan kaikki jos niitä näen, kuski olin itsekin). Tuli autohallilla hallitoimistossa lähes kaikki autot tutuiksi rekkarin perusteella
Ja tarra oli lasissa juu
[quote="juha"]virojoella hähty harvinaisuus fiat 850 monte carlo vuosimalli 74 oli muuten siisti peli alkuperäisillä alunvanteilla[/quote]
Kasipuolikas spesiaali mulle tutumpi, monte carlo mallinimi ihan outo.
Tampere-Helsinki -moottoritiellä Sääksjärven kohdalla tuli vastaan metallihohtovärinen, hieman rusehtava Samara, lisäpitkät keulalla ja takasivuikkunassa kerhon tarra.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Lempäälä sininen 1200L 20.05 klo klo 17.00 jälkeen keskustasta treelle
päin betelin kohdalla takalasin ritilä oli ja lisävalot taisi olla alkupään
malleja??
olikos se nyt järvenpään ja sipoon rajalla kaskelan nurkilla, kun nähtiin Lada Combi farmi, ainakin kaksi kanttilamppu farmaria oli pihassa, toisessa näytti ainakin olevan kerhon tarra takalasissa.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jämsän teboilillä oli tankkaamassa punainen 2105 täynnä nuorisoa, nokassa oli jokin valkoinen puskurintekele ja takana ei tainnut olla minkäänlaista.
Kuorevedelle päin näkyi paahtavan kun tulin katsastuskonttorilta takaisin.
Itse asiassa yhden talon pihassa on Harmaa 110 farmari, hatchback, samara, nappisilmä ja nyt en muistakaan mikä malli se viides on.
Hämeenlinnantiellä ohitseni ajoi harmaa farkku 110 ja mikä oli positiivisin yllätys sieltä tuli tervehdys toisella Ladalla ajavalle (toki oli aivan samannäköiset autotkin kyseessä.
En viitsi noita kaikkia luetella mutta kyllä täällä vähän väliä 110:jä näkee vaikkei tuon em. talon ohi ajakaan.