No niin, nyt on auto taas ajossa, ja uusi kansi ja nokka kiinni.
Vähän jännitti, että saanko nokkaketjun kiristymään... Kyllä joutui sen pienen jatkopalan laittamaan. Täytyy vaihtaa tuo ketju joskus.
Seuraavan sydämentykytyksen aiheutti, kun kone kävi kuin Harley Davidson alkuun, kunnes keksin, että jarrutehostajan letku jäi irti
Sitten kävi jo kunnolla kierroksilla. Tyhjäkäynnillä seokset ovat
todella laihalla. Joutuu vetämään ryypyn lämpimällä koneella melkein täysille, että alkaa käydä tasaiseen.
Arvatenkin ykköskurkulla menee myös ajossa laihalle, koska tulpat ovat olleet valkoisena jo vakionakin. Sellainen käytöskin on, eli alle kolmen tonnin ei tapahdu paljon mitään. Voi tosin johtua siitäkin, että nokka on ehkä hitusen sallittua enemmän myöhäisellä, mikä siirtää vääntöä kohti yläkierroksia.
Jo näilläkin säädöillä neljästä tonnista ylöspäin tapahtuu ihan mukavasti, ja kone kiertää iloisesti 7000rpm asti.
Saas nähdä sitten mikä on lopputulos, kun saa säädöt kohdalleen.[/u][/i]
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.