Ruiskujen puhdistusaineet polttoaineeseen sekoitettuna?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Jaska HKI

Ruiskujen puhdistusaineet polttoaineeseen sekoitettuna?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Niin...onko niillä merkitystä vai kuuluuko ne samaan kategoriaan kuin kuuluisa Engine Up?
destor

Viesti Kirjoittaja destor »

Riippuu kovasti aineesta. Nykybensassa on sen verran paljon jo noita puhdistusaineita valmiina että vääränlaista puhdistajaa lisättäessä voidaan jopa tukkia suutin tai suodatin puhdistusaineiden reaktiojätöksillä. Jos epäilee suuttimen puhtautta kannattaa mieluummin antaa se ihan oikeasti puhdistettavaksi, onkohan se ultraäänipesu vaiko mikä noille tehdään. Jostakin suuresta ja asiantuntevasta korjaamosta voi kysäistä käyttävätkö he mitään puhdistusaineita, markkinoilla voi olla jokin erittäin hyväkin aine.
tolstoi

Viesti Kirjoittaja tolstoi »

Kyllä mun kokemuksen mukaan toimii ainakin Liqui Molyn dieselaine. Melkein tyhjään tankkiin ku pani pullollisen niin tuli alakierrosvääntö takasin, loppu nykiminen ja savu hälveni. Bensavehkeissä en ole kokelillut.
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?
Mikko_PKP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko_PKP »

Sonax-merkkistä ainetta olen itse käyttänyt 110:ssä, seuraus: tyhjäkäynti tasaisemmaksi, nykiminen pintakaasulla loppui. Ihan huollossakin laittavat ko. ainetta, jos käynnissä on häikkää mutta virhekoodia ei tule.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Eikös tätä "ihmeainetta" saa ihan Suomestakin? Ainakin Osaset myi tuota jokin aika sitten, myynevät edelleen.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Vastaa Viestiin