Ladalla lujaa..
Nyt on 1600 turbo kilvissä ja rupeaa hiljokseen toimimaan 180km/h ja 2kurkku oli vielä kaasaris kiinni, ei kukaan täysjärkinen uskalla ajaa lujempa vakio alustalla ja vaikken aivan täydellä aivokapasiteetilla aina olekaan matkassa niin kyllä mullakin ne toimivat aivosolut käski lopettamaan.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Re: 2.0tc
[quote="Lada_VFTS"]Oli ladassa 2000 fiatin tc(113hp) kulki n.180 km/h, ennen kuin loppu välitykset 4-vaihteisella.Lada on vieläkin omistuksessani nyt tosin rakenteilla 1500 turbokone tarkoitus olisi saada 100hp takapyörille.[/quote]
No eipä taida ittelle kannatta semmosta aatella, kun oma 1500S kulkee nyt sen 180km/h. Siihen on kuitenkin vaihdettu Weberin tuplakurkkunen kaasari ja peltisarja. Loppu vieläkin vähän vauhti kesken kun perä välitys on 1200:sta. Kantta on laskettu 0.8mm ja kanavia itse vähän siistitty.
Joten on vähän halvempi rassi kuin tolla 2.0 tc koneella, ja menee vielä katsastuksesta läpi...
No eipä taida ittelle kannatta semmosta aatella, kun oma 1500S kulkee nyt sen 180km/h. Siihen on kuitenkin vaihdettu Weberin tuplakurkkunen kaasari ja peltisarja. Loppu vieläkin vähän vauhti kesken kun perä välitys on 1200:sta. Kantta on laskettu 0.8mm ja kanavia itse vähän siistitty.
Joten on vähän halvempi rassi kuin tolla 2.0 tc koneella, ja menee vielä katsastuksesta läpi...
Kyllähän tuo kulkee ladan koneella melkein saman kuin tc:llä, ainut pieni ero noiden koneiden välillä on se että kuinka pitkällä kiihdytyksellä tuon vauhdin saa kerättyä. Tosiasiahan on että 2.0 tc: tä ei ole kannattavaa rääkätä 4-vaihteisella ja tiheällä perällä, ladaan 5-v fiatin laatikko ja 1600sl:n perävälitys. Unohtaa ei myöskään sovi ajo ominaisuuksia ei ole kovinkaan vakaa ajaa noissa nopeuksissa 13"155/80 pyörillä ja vakioalustalla.
Rahalla saa ja Nivalla pääsee