RussianTUNER kirjoitti:Ei Ladaan mutta Corollaan sopivin olis Hurriganesin Get on. Jos joku tietää elokuvan klassikko niin tämä on siitä peräisin, keltainen Dx polttaa kumia Ärrän pihalla ja toi soi täysiä.
Mut itte kuuntelen vähän vaihtelevasti. Enimmäkseen bassonjytinää, rokkia, heviä ja välillä kavereiden toimesta räppiä. Ja tulee sitä välillä popitettua iskelmiäkin. Tää mun musiikkimaku on vähän laidasta laitaan tyyppinen taas nykyään et menee lähes kaikki.
hahaa!
minä tiedän!!
Hyvä niin.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
GreenThing kirjoitti:Suuresti ihmettelen ettei tätä ole ehdotettu.
Minun mielestäni tämä sopii erittäin hyvin Lada-musiikiksi.
mä oon ton nähny silloin ku se oli tuorejuttu, olikohan vielä ihan niitä neukkulan viimeisiä vuosia, tosi perestroikka kamaa, en mä ehkä ihan tota pitäis ladamusiikkina
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
kysymys
kuka tietää biisin?
jostain 80-luvulta/90alusta?
kerto? säe jotenkin näin:
this is the future
this is the future in my life
this is the future
this is the future in my eyes.
Pitkän funaamisen jälkeen, olen tuulut seuraavaan tulokseen: Motorheadin: Ace of spades..... Se vaan jotenkin sopii ainakin street killer tyylin Latoihin
Pari kuukautta olen kuunnellu "Sleepy sleepers sings Matti ja Teppo" kasettia.. ja ehkä viä toiset pari kuukautta menee ennen kuin vaihdan vaik Kikan "Kuin Sukkula Venukseen" pläjäykseen. (toki vain 20 minuuttia aamuin illoin työmatkan puitteissa.)
Mulla on huippukokoelmat taistolaislauluja sekä neuvostoliittolaisia että eestiläisiä hittejä 70-80 luvuilta valmiina odottelemassa CD-soittimen asennusta Vähän shokkihoitoa kaveripiirille