Kannen kanavien teko..!

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Larssoni

Kannen kanavien teko..!

Viesti Kirjoittaja Larssoni »

Kuinka noita kanavia kannattais suurentaa? Kannattaako pakokanavia suurentaa ollenkaa vai onko ne jo vakiona tarpeeksi suuria? Kertokaas ny ku pitäis saada tehtyä kotikonstein "hyvä" kansi tohon turbo projektiin.. :lol:
OSmo

Viesti Kirjoittaja OSmo »

Imu ja pako kanavassa ohjureiden kohdalla on kauheat kyhmyt, jotka kuristaa pahasti. Ne kyhmyt mulkkumirkelin kanssa pois. Venttiili varren tuki siitä jonkun verran heikkenee, mutta virtaukset paranee.
ei ihan hukas ol, mut ei kaukaa käy..
Larssoni

joo mä otin ohjurit pois ja vedin molemmista kanavista ne kyhmyrät pois ja otin ohjureistaki muutaman millin pois.. niin ja suurennin mä niitä kanavien halkaisijoita n.5mm per kanava.. Onko kellää mitää kantta mikä olis virtauspenkis tehty et tietäis kuinka paljo niistä on suurennettu kanavia..? eikös pakosarjan putkien pitäis olla mielummin vähä suuremmat ku itte kanavat? :roll:
OSmo

Viesti Kirjoittaja OSmo »

eikös pakosarjan putkien pitäis olla mielummin vähä suuremmat ku itte kanavat?
Saa ne putket olla kanavien kokoisetkin, mutta ei kanavia pienemmät.. Imupuolella yhtenäisyys tärkeämpää..
ei ihan hukas ol, mut ei kaukaa käy..
larbatzi

Viesti Kirjoittaja larbatzi »

Tärkein asia kannen kanavissa on muoto eikä koko.
kaikkea ei voi koskaan tietää
R.I.P Lada 2104 1700i -96
Larssoni

joo niinhän se on et mitä loivempi se kurvi on siinä kanavas niin sitä parempi.. meinaatko kanavan muodolla sitä että ei olisi mitää suurempia koloja yms. ?
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Itse kun kohdistin imu ja pakosarjan kohdilleen niin kyllä lähti alumiinia ja kanavat suurentuivat tosi paljon ..... luulen että paranee tosi paljon , no kohtahan sekin koetaan!!!! 8)
Lada110
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lada110 »

eikös igorin kannesta kannata ottaa niist kanavist se kauhe röpelö pois ja hioo hieman kevyempi karhennus että ei ala pisaroitumaan......
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
Larssoni

joo eihän imukanavia ainakaa kiilloittaa saa.. mun omasta kannesta lähti kans aika mukavasti lastua.. kanavat suureni aika paljo ja kurvit loiveni että en sit tiedä et kuinka se käytännös toimii.. no enskuus sen näkee et kuinka se toimii pienen ahtimen kans.. 8) :lol:
Vastaa Viestiin