Lada Combi Deluxe

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
miksu
Viestit: 221
Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra

Lada Combi Deluxe

Viesti Kirjoittaja miksu »

No pitää nyt laittaa rojektista juttu tännekkin.

Elikkä olen muuttanut konepellin aukeemaan toisinpäin ja silottanut takaluukun, tehny uudet takavalot.
Gt mazdan penkit, valkoset mittarit. ja kunnon rokki koneetkin ovat tulossa.
Koneena on tällähetkellä 1500 mitä on lievästi kutiteltu: kanavat kohdistettu, peltisarja ja 60mm ruostumaton putkisto ja yhdellä ruostumattomalla pöntöllä. Tulossa 1600 turbo ic. 850 volvon kaasuläpällä ja suuttimilla. megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen. Säädettävä jakopää, suora sytkä, takomukit, nivan kampiakseli. kitkalukko. spaxin säädettävä alusta ja saabin jousilla.

Kuvia löytyy galleriasta.
DELETED

Viesti Kirjoittaja DELETED »

DELETED
ladasenollapitää

Viesti Kirjoittaja ladasenollapitää »

Kansa haluaa kuvia.? :shock:
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Hmm, tuota listaa katselin, että Ladaa jää iso osa korista ja satunnaisia alustan osia :?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
J-Tech
Viestit: 100
Liittynyt: 18.5.2006 16:55
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja J-Tech »

Onko hyviä kokemuksia tosta Megasquirtista?
Loud&Fast
Avatar
markku
Viestit: 1098
Liittynyt: 31.3.2004 14:12
Paikkakunta: Neuvoton / Hamina

Viesti Kirjoittaja markku »

Auttoiko kohdistukset , itsellä tehty myös sama mutta kone ei vielä kiinni ja weber kaasarilla.
Avatar
LADA-POWER!
Viestit: 176
Liittynyt: 8.11.2005 11:49
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

Ladasenollapitää kirjoitti:Kansa haluaa kuvia.? :shock:
miksu kirjoitti:No pitää nyt laittaa rojektista juttu tännekkin.

Elikkä olen muuttanut konepellin aukeemaan toisinpäin ja silottanut takaluukun, tehny uudet takavalot.
Gt mazdan penkit, valkoset mittarit. ja kunnon rokki koneetkin ovat tulossa.
Koneena on tällähetkellä 1500 mitä on lievästi kutiteltu: kanavat kohdistettu, peltisarja ja 60mm ruostumaton putkisto ja yhdellä ruostumattomalla pöntöllä. Tulossa 1600 turbo ic. 850 volvon kaasuläpällä ja suuttimilla. megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen. Säädettävä jakopää, suora sytkä, takomukit, nivan kampiakseli. kitkalukko. spaxin säädettävä alusta ja saabin jousilla.

Kuvia löytyy galleriasta.


miksu: voisitko ottaa lisää kuvia??
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Larssoni

Viesti Kirjoittaja Larssoni »

kato täälähän on jollaki just sama projekti aihio ku mulla.. :!: :P mä en tiedä mut mun mielestä toi megaruutta ei oo oikein mistää kotoisin mut se on mun mielipide.. Mut sehän on niin että toinen tykkää äiteestä ja toinen tyttärestä niin en sit tiedä mitä muut on mieltä.. :roll:
Avatar
miksu
Viestit: 221
Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja miksu »

ei ole vielä kokemuksia tosta megasqruitista kun moottoriakaan en ole vielä avannut.

ja tosta kohdistuksesta en tiiä kun en ole ajanut kun 200m koko autolla.

kuvia tulee kunhan kerkiän ottamaan
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

markku kirjoitti:Auttoiko kohdistukset , itsellä tehty myös sama mutta kone ei vielä kiinni ja weber kaasarilla.
Tuo minuakin kiinnostaisi... Kone on viel irti niin olis helppo homma tehä, jos jotain oikeeta hyötyä moisesta saavutetaan.
DBZGoku

Viesti Kirjoittaja DBZGoku »

megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen
hommaa ennemmin hestecki ton megasqruitin tilal, on pirusti parempi ainakin ahdetuis koneissa noitte kiihytys miesten puheitte mukaan ja hinnoissa ei kuitenkaan suuria eroja tietääkseni ole :?:
rhmotor

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

DBZGoku kirjoitti:
megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen
hommaa ennemmin hestecki ton megasqruitin tilal, on pirusti parempi ainakin ahdetuis koneissa noitte kiihytys miesten puheitte mukaan ja hinnoissa ei kuitenkaan suuria eroja tietääkseni ole :?:
Jaa ei ole hinnassa eroa?? :shock: Megaruutan tekee muutamalla satasella. Hestekkiin saa varata tonnin verran...
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

DBZGoku kirjoitti:
megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen
hommaa ennemmin hestecki ton megasqruitin tilal, on pirusti parempi ainakin ahdetuis koneissa noitte kiihytys miesten puheitte mukaan ja hinnoissa ei kuitenkaan suuria eroja tietääkseni ole :?:
Taas pitää tehdä poikkeus kirjoitteluboikottiin, kun täällä taas puhutaan todellista BS:ia.

Olen tehnyt viiteen eri vehkeeseen ms:n alusta asti itse ja lisäksi useamman boksin joihin antanut säätöneuvoa.

Vapari (ralli, rata, siviili), turbo, remmi on olleet kohteet joissa teholuokka on ollut 120-280 hp. Kaikki toimii oikein hyvin ja jokaisessa on laitettu sytkäkin tuon kautta ohjatuksi.

Jos käytössä on erittäin suuret suuttimet kuten monissa kiihdytysvehkeissä niin on ongelmallinen, mutta kyse on sitten jo yli 500 hp teholuokasta ja sitten kannattaa jo muutenkin siirtyä laitteisiin jotka osaa sequentaaliruiskutuksen.

Mutta ihan normaalissa virityskäytössä on täysin toimiva laite, vaatiinee kylläkin käyttäjältään huomattavasti paneutumista tai jonkun kaverin joka osaa tuota värkätä.

Hintaluokka ei mun mielestä ole likimainkaan sama jos verrataan esim hestecciin mikä on säädettävien ruiskujen halvimmasta päästä. Vai onko 100-200e ja 1000-1500e sama asia???? Jos haluaa sijoittaa hestecin verran rahaa niin voi vaikka tuoda mulle projektinsa niin värkkään kyllä MS:n paikkaansa ja ei tarvii ruiskujen niksejä opetella.

Mitä taas tulee käytettävyyteen niin ainakin kaveri mikä on hesteciä käyttänyt antoi positiivisen lausunnon megatunen käytöstä => erilainen mutta ei yhtään sen hankalampi.
Avatar
miksu
Viestit: 221
Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja miksu »

no kyllä noilla kohdistuksien jälkeen niin moottori käy paljon tasasemmin ja tottelee kaasua herkemmin.

Ja mitä tohon hesteciin tulee. Täälläpäin isot pojat käyttää paljon haltecin järjestelämää turbo koneissa. Ja kaveri katteli tota ms:ää ja sano et ei pitäis olla mitään ongelmia.
sillä on itellä ta-22 celica ja 18rg kone 465hv/600nm
Avatar
J-Tech
Viestit: 100
Liittynyt: 18.5.2006 16:55
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja J-Tech »

tossa on yksi F-ryhmäläinen Sunbeam avangeri jossa on MS ja pelaa tosi hienosti.tänään syvennyin töissä tohon MS:ään noin yleisesti ja totesin että pitänee alkaa haalimaan rojuja kasaan,mun moottoriin tulee semmonen!
Loud&Fast
Vastaa Viestiin