Jokari kirjoitti:Saattaisi olla vaikka 900:n saappi...siinä on sitä samaa työkalumaisuutta kuin ladassa eikä nuo tehottomimmatkaan kaasaripadat mitään laiskoja ole...
Juh, kyllä minäkin olen monesti miettinyt 900:n ostoa.. Ohjaustehostimella varustettuna kaupungissakin kätevä peli. Ja maantiellä niin suuntavakaa että pesee vielä monet uudemmatkin autot.
Muuten varmaan Mersulla tai jollaan takaveto japsilla
Jokari kirjoitti:Saattaisi olla vaikka 900:n saappi...siinä on sitä samaa työkalumaisuutta kuin ladassa eikä nuo tehottomimmatkaan kaasaripadat mitään laiskoja ole...
Juh, kyllä minäkin olen monesti miettinyt 900:n ostoa.. Ohjaustehostimella varustettuna kaupungissakin kätevä peli. Ja maantiellä niin suuntavakaa että pesee vielä monet uudemmatkin autot.
Muuten varmaan Mersulla tai jollaan takaveto japsilla
Joku 900i ajalta ennen katalysaattoreita voisi hyvinkin olla ihan varteenotettava vaihtoehto... juuttuvakurkkuinen strömberg ei niin kauheasti enää himota
Toyota olisi ehkä toinen mahdollisuus, joku 80-luvun loppupuolen (en tiedä mitään mallikoodeja) Carina tai Corolla, niistä kun ei lähipiirissä ole juuri kellään kovin huonoja kokemuksia, paljonkaan ajetuista yksilöistä. Tai jos oikein halvalla täytyisi päästä niin Micra tai Alto
no ei enää Ladaa ole ja tilalle tuli KE70 Corolla. Mutta takavetona mun auto tulee aina pysyyn toivon mukaan, Corolla vaihtunee Bemariin taikka 200SX Nissaniin. Parin vuoden kuluttua.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Luultavasti ajaisin kaveriltani ostamalla ylikalliilla bemarilla... Ylikalliilla tarkotan sitä, että kaveri sanois hinnaksi tietyn rahasumman joka oli kuulemma kaverihinta... Lehdistä katsottuna kaveri pyysi röyhkeästi yli 2000e ylihintaa... Onneksi on Lada <3